گزینه های اصلی داوری در دربی را بشناسید

گزینه های اصلی داوری در دربی را بشناسید

طی چند روز گذشته اسامی متعددی برای داوران احتمالی دربی صدمین پایتخت مطرح شده است. اشکان سهری، پیام حیدری، بیژن حیدری و وحید کاظمی اسامی اصلی بودند که برای هو کردن دیدار استقلال و پرسپولیس به میدان آمدند.

عدم حضور این اسامی در بین داوران در هفته بیست و ششم لیگ برتر این تصور را ایجاد می کند که کمیته داوران قصد دارد نام داور دربی را مخفی نگه دارد.

با این حال امروز که اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر مشخص شد با لحظه جالبی مواجه شدیم. اشکان سهری و وحید کاظمی که نامشان برای دربی مطرح شده است در دو دیدار مهم لیگ یک چادر ملو مقابل مس شهربابک و هالی فارس ماهشهر مقابل سایپا سوت خواهند زد. امیر سامان سلطانی و محمدحسین ترابیان دو داور دیگری هستند که از لیگ برتر به لیگ یک رفته اند.

این در حالی است که از بین داوران مطرح لیگ برتری تنها بیژن و پیام حیدری در این هفته لیگ برتر و لیگ یک قضاوت نمی کنند. همانطور که معمولا در دوره های قبل کمیته داوران در هفته منتهی به این مسابقه قضاوتی درباره داور دربی نداشتند، می توان نتیجه گرفت که برادران حیدری گزینه های اصلی برای سوت زدن دربی هستند. البته با توجه به اینکه زمان زیادی به دیدار استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، ممکن است شاهد قضاوت داور دیگری در این دیدار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید