گلایه محمدی ها از ریختن نخاله های ساختمانی و کم توجهی مراجع نظارتی


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898234

وجود نخاله های ساختمانی در شهرک محمد شهرک بمپور صدای اهالی این منطقه را بلند کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، ریختن خاک و نخاله های ساختمانی در معابر، کوچه ها و خیابان ها صحنه های زشتی را در این منطقه ایجاد می کند و از سوی دیگر، ریختن این زباله ها باعث ایجاد ترافیک و خسارات وارده به شهر می شود. جاده ها برای شهروندان جانبی و مالی می شود.

گاهی عده ای در خیابان زباله می ریزند و راه را می بندند و اعتراض همسایه ها را نادیده می گیرند.

در همین رابطه یکی از اهالی شهر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: یکی از اهالی حیاط جلوی منزل ما را پر از نخاله های ساختمانی کرد که باعث اعتراض همسایه ها شد.

و افزود: شهرداری با پرتاب کنندگان زباله و نخاله های ساختمانی در خیابان ها، کوچه ها و عابران پیاده برخورد نمی کند.

وی افزود: مردم باید بدانند همانطور که می خواهند خانه هایشان تمیز باشد به نظافت بیرونی هم توجه کنند.


این شهروند محمدی خاطرنشان کرد: اگر با متخلفان انباشت نخاله های ساختمانی برخورد قانونی می شد امروز شاهد این حجم از زباله در خیابان های منطقه آیات نبودیم.

اجرای طرح همگانی پاکسازی معابر و معابر شهر

عبدالمجید لشکرزهی شهردار شهر محمدان شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و ساماندهی زیبایی شهر، عملیات پاکسازی محله های اربابه انجام شد. توحید، 24 متری، بهادریها و درزاده.

وی افزود: به همین منظور با تلاش نیروهای شهرداری و به کارگیری ماشین آلات، عملیات جمع آوری و پاکسازی نخاله های ساختمانی و تسطیح خاک برای دسترسی آسان در خیابان های جداگانه انجام شد.

متخلفان از تخلیه نخاله های ساختمانی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت

عبدالمجید لشکرزهی افزود: از شهروندان انتظار می رود در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان های تعیین شده قوانین و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: شهروندانی که نسبت به جمع آوری زباله و مصالح ساختمانی در اطراف منازل خود اقدام عاجل کنند، طبق قانون تخلفات شهرداری جریمه می شوند و هزینه جمع آوری این گونه زباله ها از صاحب خانه اخذ می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید