گل سیرجان بازی مطمئنی برای پرسپولیس است!

گل سیرجان بازی مطمئنی برای پرسپولیس است!

تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان فردا در ورزشگاه آزادی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در شرایطی از ساعت 17:30 آغاز می شود که شاگردان یحیی گل محمدی در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر جاری، لیگ برتر بیست و یکم و بیستم هرگز به این تیم شکست نخورده اند.

اولین دیدار این فصل دو تیم با نتیجه دو بر صفر و گل های محمد عمری (49) و سینا اسدبیگی (79) دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. دو بازی برگشت پرسپولیس در فصل گذشته مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که گل را حامد پاکدل در بازی برگشت و عیسی آل کثیر در بازی رفت به ثمر رساندند.

این دو تیم در دو بازی برگشت لیگ برتر بیستم به مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس هشت بار دروازه گهر سیرجان را باز کرد. بازی برگشت لیگ برتر بیستم با گل های مهدی ترابی (12 از پنالتی و 27) و همچنین گل دقیقه 84 احمد نورالهی با نتیجه 3 بر 1 به پایان رسید. این بازی خارج از خانه نیز با نتیجه 5 بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید. احمد نوراللهی (30)، امید عالیشاه (60)، مهدی شیری (68)، احمدرضا زنده رو (گل به خودی 72) و سیامک نعمتی (88) پنج بار دروازه گل گهر سیرجان را باز کردند.

پرسپولیسی ها حالا در آستانه دیدار سرنوشت ساز یک چهارم نهایی جام حذفی با تکیه بر نتایج 5 دیدار اخیر خود امیدوارند بدون شکست از سد سیرجانی عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید