گل محمدی بازیکن فیکس از تیم های دیگر می خواهد


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806878

مدیران باشگاه های فولاد و پرسپولیس پس از پایان بازی برای سوپرجام ایران اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا گرشبسببی در خصوص قهرمانی فولاد در سوپرجام گفت: شایسته است کارکنان فولاد در گرمایی که به 200 متر هم نمی رسیم با دستان قدرتمند خود کار کنند. قطعا با این قهرمانی اعتماد به نفس و انگیزه بازیکنان بیشتر می شود و برای نیم فصل دوم نیز سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم.
وی افزود: از مدیرعامل کارخانه فولاد که از هر نظر پشتیبان ما بودند تشکر می کنیم. هیئت مدیره و عوامل باشگاه هم خیلی هماهنگ بودند. همچنین از زحمات نکونام و دستیارانش تشکر می کنم. کمبود بازیکن لطمه هایی به تیم وارد کرد اما الان کمی شرایط بهتر شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه پرسپولیس در سال 2018 با شما به فینال رسید، فکر می کنید فولاد در آسیا به فینال می رسد، گفت: ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم. به نکونام گفتیم مستطیل سبز با تو و بیرون با ما. اینگونه پیش می رویم و به خدا توکل می کنیم. امیدوارم بچه ها بیشتر تلاش کنند و دست کم نگیرند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در فوتبال آسیا باشیم.
گرشبسبی با بیان اینکه این مسابقه کارت های زرد و قرمز زیادی داشت، گفت: متأسفانه حساسیت بالاست، اما انتظار داریم فدراسیون و سازمان لیگ دست به دست هم بدهند و برنامه ریزی کنند تا همه چیز کوچکتر و مدرن نباشد. برای داوری “من فریاد زدم که او موثر است، این باخت فوتبال است. او باید آرام باشد تا از کیفیت بازی کاسته نشود.
وی در خصوص اینکه آیا از استقلال سود زیادی کسب کرده اید و آیا او را از پرسپولیس جذب می کنید یا خیر، گفت: جذب بازیکن یک کار حرفه ای است. کادر فنی لیست ارائه می دهد و ما نیز به صورت خصوصی و بی صدا مشورت می کنیم. مثلا باشگاه استقلال شرایطی داشت که ما قبول نکردیم و گفتیم اگر حردانی را می خواهی باید دو بازیکنت را به ما بدهی. ما بازیکنان باکیفیت می‌خواهیم زیرا تمرکزمان روی آسیاست، بنابراین کمتر باشگاهی حاضر است بازیکنان باکیفیت خود را از دست بدهد، اما ما توانستیم به بیش از 85 درصد نیازهای نکونام برسیم.

درویش: گل محمدی از سایر تیم ها بازیکن فیکس می خواهد

رضا درویش پس از از دست دادن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران گفت: در مسابقاتی مثل این تیم قهرمان می شود اما تیم پرسپولیس با وجود اینکه 10 نفره بودیم در نیمه دوم زمین قرار داشت.
وی افزود: 8 بازیکن ما یا مصدوم بودند یا تاج داشتند. این 8 بازیکن خوب را در اختیار نداشتیم اما بازی قابل قبولی ارائه کردیم. در یک تصادف به گل رسیدیم و نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم. این زیبایی بازی های فوتبال است و مبارک فولاد قهرمان است.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: البته ممکن است مشکلی برای تیم نداشته باشیم اما مشکلاتی که به وجود می آید کار را سخت می کند. از همان ابتدای ورودم، پول اوساگونا را گرفتم و بعد از برگشتن از این و آن، چندین بار پرداخت کردم. درست در عصر بازی نامه ای از بیرانوند که دروازه بان بزرگ تیم ملی است آمد و پنجره ما را بستند. استوکس و رادوشویچ همین موقعیت را ایجاد کردند.
درویش تاکید کرد: در دوره قبل چک قرض می گرفتند و سررسید پول می گرفتند، باشگاه ظرفیت دارد، حتی جایی برای تبلیغ هم نداریم. شاید روز اول فکر می کردیم اگر بودجه قابل قبولی بگیریم با هزینه های نیم فصل مشکلی نداریم اما مشکل ما این است که الان کلی بدهی داریم. پنجره به طور منظم باز و بسته می شود. مقصر مدیری نیست مگر اینکه یک بانک پشت سرش باید بگوید خرج کنیم.
وی تاکید کرد: این مشکلات دامنگیر کادر فنی و بازیکنان می شود. در این مدت کادر فنی درخواست محل تست کردند که با همکاری همکاران هماهنگ کردیم. باور کنید گاهی برای حل مشکلات به وزیر ورزش مراجعه می کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص درخواست گل محمدی برای جذب گفت: به او گفتیم هر بازیکنی که قصد بازیکن آزاد داشته باشد را به خدمت می گیریم اما تعدادی از نام ها به ما گفتند که بازیکنان تیم های فیکس از تیم های مختلف هستند.
درویش در خصوص گلایه های گل محمدی مبنی بر اینکه 13 بازیکن را برای باشگاه معرفی کرده اما بعید است حتی یک بازیکن برای این تیم انتخاب شود، گفت: نمی توانیم بازیکنان فیکس سایر تیم ها را آزاد کنیم. مثل باشگاهی است که می گوید وحید امیری را می خواهیم. آیا می توانیم آن را به او بدهیم؟ با بازیکنانی مثل مغانلو مذاکره کردیم، از همه بازیکنانی که او می خواست برای باشگاه ها خواستیم. دیروز نامی به ما گفت که بلافاصله درخواست را ارسال کردیم، به او و پیروانش به عنوان مدیر تیم اطلاع دادیم که هر بازیکنی آماده عقد قرارداد است اما به شرط امکان انتقال او.
وی در خصوص شایعه حضور رضایان گفت: صحبت های اولیه ای داشتیم اما او مشکلاتی را از باشگاهش اعلام کرد. یک سری رایزنی انجام داده ایم که در صورت آماده شدن مسیر به سراغ آنها می رویم.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نام بازیکن خارجی در لیست گل محمدی وجود دارد یا خیر، گفت: بازیکنی بود که برای انتقال او نامه نوشتیم. او 5 میلیون دلار بابت رضایتش بدهکار بود و خودش یک میلیون دلار می خواست. بعید است تیم های ایرانی چنین پولی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید