یاغی استقلال سیم آخر را زد

یاغی استقلال سیم آخر را زد

یکی از بازیکنانی که توانست در این مسابقات به میدان برود عرفان باقری بازیکن استقلال بود. او یک بار به دلیل بی انضباطی از اردوی تیم جوانان محروم شد. ماجرا از این قرار بود که در یکی از روزهای اردو صبح زود به دلیل گرما و وجود پشه اردوی تیم جوانان را ترک کرد و با اطلاع صمد مرفاوی به عدم حضور در تمرین تیم جوانان رای داد. . با بازگشت تیم جوانان از مسابقات کفا، عرفان باقری در اردوی تیم جوانان حاضر شد و پس از عذرخواهی از صمد مرفاوی، اجازه حضور در تمرین را پیدا کرد. اما در کمپ این تیم در بیشکک اثری از این بازیکن وجود نداشت.

گفته می شود این بازیکن در آستانه اعزام تیم جوانان به شهر بیشکک به کادر فنی تیم جوانان مراجعه و اعلام کرد که تمایلی به حضور در تیم جوانان ندارد و کادر فنی با او موافقت کرده است. درخواست کرد و عرفان باقری نیز با کادر فنی تیم جوانان موافقت کرد و از اردوی تیم استقلال بازدید کرد.

تیم جوانان ایران با اقتدار در بیشکک با زدن 11 گل و نخوردن یک گل راهی مرحله نهایی جام ملت ها شد. دور نهایی این مسابقات با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود که 4 تیم منتخب راهی جام جهانی زیر 20 سال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید