یامگا به یک شرط بهتر از تیام است

باشگاه استقلال

به گزارش روزنو، فرزاد خاتمی درباره شرایط تیم های استقلال و تراکتورسازی و همچنین مدیریت این دو تیم صحبت هایی کرده است.

بازی استقلال و تراکتورسازی را چگونه پیش بینی می کنید در حالی که تراکتوری ها پس از شکست سنگین هفته اول با پیروزی 3 بر صفر مقابل صنعت نفت به تهران خواهند آمد؟

هنگام شروع مسابقات جدید در لیگ، تیم ها را نمی توان با نتایج اولین بازی های خود آنالیز کرد. تیم ها در هفته های اول به تدریج تشکیل می شوند و شاید از هفته پنجم به بعد بتوانید قدرت واقعی تیم ها را بسنجید. تراکتور در بازی اول نتوانست از تمام مهره هایش استفاده کند چون پنجره اش بسته بود. اما دیدیم که در بازی دوم چگونه توانست از دست سرمربی خود از این بحران خارج شود و صنعت نفت را شکست دهد. فیروز کریمی در جمع آوری بحران های تیمی استاد است.

شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنی؟

استقلال هم مدیرعامل قدرتمندی است. جای خوشحالی است که در سال هایی که باشگاه ها با بحران مدیریتی مواجه بودند، سرمربی خوبی را برای استقلال تعیین کردند. در تمام این سال ها مدیران با روابط سیاسی در راس باشگاه ها بوده اند. مهم نیست و این موضوع به استقلال و پرسپولیس ختم نمی شود. کیک گوربانی خوب صحبت کرد. وی گفت: هر مربی که بتواند اسپانسر بهتری بیاورد تیم می گیرد و هر مربی که اسپانسر نداشته باشد تیم نمی گیرد. این مستلزم شکل دیگری از بحث مدیریتی است. اما خوب بود که فرماندار کاربلد به استقلال انتخاب شد.

حضور مدیران و مربیان ضعیف در لیگ چه تاثیری می تواند داشته باشد؟

ضعف باشگاه ها! بازی نساجی پرسپولیس را دیدم و بعد از مدت ها فوتبال خوبی دیدیم. متاسفانه سطح فوتبال باشگاهی ما پایین آمده و تیم ملی ما اگر خوب بازی کند به خاطر لژیونرهاست.

یمگا به یک شرط از تیام بهتر است/ مجیدی موفق می شود، به شرطی که آجر باشد

برگردیم به مسئله استقلال. شرایط این تیم و دو برد اخیرش را چگونه ارزیابی می کنید؟

استقلال فرهاد مجیدی واقعا خوب بازی می کند. من و فرهاد هم همبازی بودیم و هم هم اتاقی. به همان اندازه که در دوران فوتبالش بازیکن خوبی بوده، حالا مربی خوبی است. او تیمش را به خوبی می شناسد و انگیزه زیادی دارد. اگر آخرین باری که استقلالی شد شکست خورد، به خاطر نداشتن ابزار و حمایت نشدن رهبری بود. اما حالا که آجرلو پشت سر اوست قطعا می تواند موفق شود.

مهاجم فرانسوی جدید استقلال را چطور دیدی؟

مهاجمی که بتواند توپ را بین چهار یا پنج مدافع بگیرد و سپس آن را به گل تبدیل کند، یک تبلت جلودار است. این مهاجم مرا به یاد تیام انداخت. اگر هافبک ها به یمگا خوب غذا بدهند قطعا بهتر از تیام می شود.

در کل نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی را چگونه پیش بینی می کنید؟

بازی های بزرگ بازیکنان بزرگ می خواهند. قطعا هر دو تیم از بهترین مهره های خود برای پیروزی استفاده خواهند کرد. هر دو تیم قابل احترام هستند و من روزهای خوشی را با این تیم ها سپری کردم. امیدوارم هر تیمی حق پیروزی در این مسابقه را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید