پاسخ آخر مامه بابا تیام و علی کریمی به استقلال

پاسخ آخر مامه بابا تیام و علی کریمی به استقلال

در روزهای اخیر صحبت از تلاش باشگاه استقلال برای جذب مامه بابا تیام و علی کریمی بازیکنان تیم کایسری اسپور ترکیه در نیم فصل مطرح شده است.

در همین راستا پس از حضور نماینده استقلال در ترکیه موضوع جدیتر از گذشته به نظر می رسید. این مسئول که برای دیدار با میلیچ و گرفتن موافقت وی برای پس گرفتن شکایتش در ترکیه حضور داشت، ظاهراً همزمان با این دو بازیکن نیز صحبت کرده تا بتواند با یک سنگ دو پرنده را بکشد.

اما خبرهای رسیده به باشگاه استقلال حاکی از آن است که بازگشت علی کریمی، طراح سابق استقلال از کایسری اسپور به این باشگاه مطرح نیست. این بازیکن که با باشگاه الدحیل قطر قرارداد دارد و به صورت قرضی به این تیم ترکیه ای پیوست، شرایط خود را برای این انتقال به گونه ای توضیح داد که قطعا حضورش در استقلال دور از ذهن است.

اما مامه بابا تیام، همبازی علی کریمی و مهاجم سابق استقلال که در این تیم هم بازی می کند نیز به پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و گفت حاضر نیست شرایط خوب خود را در این تیم ترکیه ای از دست بدهد و در این تیم برود. لیگ برگرد به ایران

با این تفاسیر این دو بازیکن که یکی از آنها لژیونر ایرانی در ترکیه و دیگری لژیونر سنگالی در سوپرلیگ ترکیه است به نماینده باشگاه استقلال ضربه زدند تا از حضور در استقلال انصراف دهند.

دیدگاهتان را بنویسید