یحیی تصمیم گرفت: دو ستاره پرسپولیس ماندند!

یحیی تصمیم گرفت: دو ستاره پرسپولیس ماندند!

با پایان مسابقات لیگ برتر و شروع فصل نقل و انتقالات، هر روز شایعات و گمانه زنی های زیادی در خصوص بازیکنان فصل آینده تیم پرسپولیس به گوش می رسد.

این در حالی است که روز دوشنبه یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را که شامل محمدحسین کنعانی زادگان، یاسین سلمانی و رضا شهری می شد به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد تا زمینه جذب آنها فراهم شود.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس به مدیریت باشگاه اعلام کرد که 2 مهاجم خارجی لئاندرا پریرا و شیخ دیاباته را برای فصل آینده نمی خواهد. البته قرارداد دیاباته در پایان فصل به پایان می رسید و با این شرایط باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای تمدید قرارداد این بازیکن نخواهد داشت اما پریرا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن علاقه ای به ادامه حضور در این تیم ندارد. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در صورت حذف این 2 بازیکن خارجی از لیست به دنبال بازیکنان دیگری باشد.

از سوی دیگر وحدت حنانوف و گیورگی ولسیانی 2 بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس در این تیم باقی خواهند ماند. مسئولان باشگاه به زودی مذاکرات خود را با این بازیکن گرجستانی برای حفظ گلسیانی آغاز خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید