یحیی منتظر فسخ قرارداد ستاره; بمب برای پرسپولیس در جاده؟!

یحیی منتظر فسخ قرارداد ستاره;  بمب برای پرسپولیس در جاده؟!

رامین رضاییان که مهمترین چهره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در فصل زمستان بود همچنان درگیر فسخ قراردادش با این تیم قطری است. او که با الدحیل قرارداد دارد فصل گذشته به صورت قرضی راهی السیلیه شد و تا پایان فصل در این باشگاه خواهد بود اما برای جدایی باید با شیخ قطر که مالک است به توافق برسد. هر دو باشگاه

هفته گذشته و در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ ستارگان، او نتوانست بر سر جدایی به توافق برسد تا مشخص شود آینده او در قطر خارج از السیلیه و الدحیل نخواهد بود زیرا عقد قرارداد قانونی است. با تیم دیگری هیچ کدام وجود نخواهد داشت. گزینه دیگر جدایی و فسخ قرارداد تا 23 بهمن و انتخاب تیم از بین مشتریان ایرانی است.

نکته حائز اهمیت اینکه در روزهای اخیر سرمربی رضایان در قطر ماند تا مذاکرات نهایی را با مدیران این باشگاه انجام دهد و گفت که آخرین جلسه قرارداد مدافع راست ایرانی امروز و تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

تفاوت اصلی رضایان و باشگاه قطری در مبلغ دریافتی برای فسخ قرارداد است و حالا باید دید در جلسه امروز طرفین به یک عدد مشترک می رسند یا رامین تا پایان فصل زیر نظر الدحیل می ماند. فصل تا حقوق خود را کامل دریافت کنید.

این در حالی است که السلیا به دنبال خرید بازیکن جدید است و منتظر نتیجه بازی است تا مشخص شود می تواند بازیکن خارجی جدیدی را جایگزین رضایان کند یا این همکاری تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

نکته مهم این است که این مدافع راست ایرانی که پس از اضافه شدن شیری به لیست مازاد، تبدیل به یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالات پرسپولیس شده است، تنها دو روز فرصت دارد تا قرارداد خود را فسخ کند، زیرا با پایان پنجره زمستانی ایران تنها بازیکنان می توانند از این تیم عبور کنند. باید قبل از 23 بهمن قراردادشان را فسخ می کردند.

با این حال به نظر می رسد امشب مشخص است که رامین رضایان در قطر بماند یا به ایران بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید