یحیی گل محمدی حامی جدیدی پیدا کرد!

یحیی گل محمدی حامی جدیدی پیدا کرد!

محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی گرفت اما معتقدم هنوز جای دو مهاجم در تیم وجود دارد. امیدوارم این مهاجم هر چه زودتر به میدان برود زیرا در این صورت می توانیم با ترکیب کامل به بازی های لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی کدام بازیکن بوده است، گفت: از نظر فردی همه بازیکنان خوب هستند اما مهمتر از همه هماهنگی تیم است. اگر بازیکنان بتوانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند، امسال می توانیم قهرمان شویم.

پنجعلی درباره عدم برگزاری اردوی پرسپولیس در خارج از کشور گفت: فکر می کنم تیم به چنین اردویی نیاز داشت. قبل از شروع فصل، هر تیمی باید یک اردوی تمرینی خوب با چند بازی تدارکاتی مناسب داشته باشد. این چیزی است که در فوتبال حرفه ای اتفاق می افتد. متاسفانه در مورد پرسپولیس این اتفاق نیفتاد و بدتر از آن برای تیم ملی هم همین وضعیت وجود دارد. این مشکلات می تواند به تیم آسیب برساند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه فصل گذشته پس از قهرمان نشدن، انتقادات زیادی به گل محمدی شد، گفت: همه جای دنیا فقط یک تیم قهرمان می شود ما تیم دوم شدیم. پرسپولیس پنج سال قهرمان شد و امسال هم مشکلاتی مانع از این شد وگرنه تیم ما مستحق قهرمانی بود و همه کارشناسان اذعان داشتند که پرسپولیس از همه تیم ها بهتر بود. به نظر من عملکرد یحیی گل محمدی 100 درصد قابل دفاع بود.

وی درباره تغییر کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: این موضوع کاملا به خود سرمربی بستگی دارد و او باید مستقل عمل کند چرا که او است که با کادرفنی کار می کند.

پنجعلی سپس درباره پیشکسوتانی که مدام از وضعیت تیم و عملکرد کادرفنی انتقاد می کنند، گفت: وظیفه پیشکسوتان و هواداران است که در هر شرایطی از تیم حمایت کنند. به عنوان یک جانباز فکر نمی کنم. آره؛ گاهی به خود آقای گل محمدی زنگ می زنم و صحبت می کنیم، اما نباید در مطبوعات تیتر بزنم و غذا بدهم که تیم زیر سوال برود. علاوه بر این، بار روانی روی تیم افزایش می یابد. ما چوب این مشکلات را در فصل قبل خوردیم.

وی در نهایت گفت: البته همه پیشکسوتان اینطور نیستند و یگان هستند که این هم از سر دلسوزی است اما به صلاح تیم نیست. ما باید حمایت کنیم؛ اگر قرار است به قول من بازیکن بگذارند و بیرون بیاورند، چرا کادر فنی گذاشتیم؟ تمام مسئولیت ها بر عهده کارکنان است و آنها باید پاسخگو باشند. لگد زدن و انتقاد دائم از بچه ها نتیجه ای جز کنار گذاشتن تیم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید