یحیی گل محمدی فرصت پیدا کرد

یحیی گل محمدی فرصت پیدا کرد

قرعه کشی لیگ سرخ ها باید در سال 1400 به سخت ترین شکل ممکن به پایان برسد. دو بازی سخت خارج از خانه متوالی در شهرهای آبادان و مسدسلیمان برگزار می شود و بازیکنان پرسپولیس باید مراقب باشند که برای دربی محروم و مصدوم نشوند و در عین حال پیروز میدان باشند که مانع کار کادرفنی می شود.

پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم بهتر بودند و چهار برد و یک تساوی به پایان رساندند اما با توجه به فاصله شان با استقلال شانسی برای لغزش ندارند و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود اشتباه کنند.

قرمزها در هفته شانزدهم اولین برد دوگانه فصل خود را در آزادی با پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد جشن گرفتند. فولاد هم در هفته اول با سه گل مغلوب پرسپولیس شد. شاگردان یحیی در هفته هفدهم با نتیجه 3 بر یک مقابل نساجی به برتری رسیدند تا برابر شاگردان الهام به پیروزی رسیدند و حالا برای سومین دور رفت و برگشت خود به آبادان سفر می کنند. پرسپولیس در نیم فصل اول با یک گل صنعت نفت را شکست داد.

آخرین تمرین سرخ پوشان در حالی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس از روحیه بالایی برخوردار بودند. از طرفی یحیی گل محمدی مرد اول نیمکت نشینی با فکر و جدیت بیشتری تمرین را دنبال کرد چرا که پرسپولیس در این فصل چندین بار امتیازات را از دست داد و یحیی نمی خواهد این اتفاق در این نیم فصل حساس تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید