اگر محله توسعه پیدا نکند، شهر هم توسعه پیدا نمی کند.


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878934

محمدرضا بیاتی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اگر محله توسعه پیدا نکند، شهر هم توسعه پیدا نمی کند، بنابراین شهرداری باید در قالب طرح های نقشه برداری محلی، طرح های محله ای را تهیه و به شورای شهر ارائه کند. تصویب و اجرا.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد امروز در جلسه علنی نود و هفتم شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سند توسعه شهر و سند توسعه محله باید با یکدیگر هماهنگ شود، گفت: باید با یکدیگر هماهنگ شوند. تهیه و در قالب طرح های مطالعاتی محلی و ارائه آن به شورای شهر برای تصویب و اجرا، توسعه محله پایدار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به بررسی وضعیت فعلی برج های دوقلو و ارزیابی ارزش روز عرصه، داربست و سایر امتیازات فروش و همچنین هزینه تکمیل پروژه توسط مشاور اقتصادی و اعلام پیشنهاد فروش کامل کرد.تاکنون چندین نامزد برای مشارکت در تکمیل و خرید برج های دوقلو اعلام آمادگی کرده اند، افزود: پیشنهادات مشاور با حضور ایشان و کارشناسان باید الزامی باشد. به شورا ارائه شود تا بتواند با نظرات اعضای شورای اسلامی تصمیم گیری کند.

تعیین تکلیف شهردار شهرکرد خواسته مردمی است

مصطفی حیدری در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد اجرایی تعهدات متعدد و حساسی برای ارائه خدمات به شهروندان دارد، گفت: این نهاد خدمات رسانی می کند و در رفع نیازهای چند ماهه شهروندان موثر است و استان است. مبارزه با مشکلات

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اعضای شورای شهر بیشتر مراقب منافع مردم باشند تا مانع اختلافات بیشتر بر سر عمران و آبادانی شهر نشود.

وی ادامه داد: شهرداری این شهر باید با وحدت اعضای شورا انتخاب شود تا بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت شهرکرد گام بردارد و مشکلات را حل کند.

حیدری با بیان اینکه در این شرایط سخت باید نگاه جناحی و حزبی را از شورای شهر حذف کنیم، افزود: چون شورا و حاکمیت شهر اجتماعی است نه سیاسی و دیگر حق اشتباه نداریم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید