یک قمه بکشید، حمله کنید و بکشید، ما شما را هشتگ می کنیم.


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916953

شکاری که 12 مهرماه در منطقه ستارخان تهران هنگام بستن خیابان اقدام به ارعاب مردم و زخمی شدن یکی از بسیجیان با قمه کرده بود، پس از اعلام حکم اعدام به دلیل جنایت جنگی مورد حمایت قرار گرفت. ضد انقلاب و براندازان که سازمان دهندگان اصلی حادثه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، امروز دشمن جنگ شناختی و رسانه ای را علیه مردم و نظام ما به راه انداخته است و به این ترتیب ضمن استفاده از امپراتوری رسانه ای دروغ و سلبریتی ها که نقش سربازانش را ایفا می کنند به دنبال تضعیف روحیه است.مقاومت و ایران هستند. قوی و سیاه و با اخبار جعلی و هشتگ ها، ربات ها به دنبال ایجاد موج و تأثیرگذاری بر ذهن و اراده مردم هستند.

از ابتدای ماجرای مهسا امینی، غول‌های رسانه‌ای دشمن را می‌بینیم که از تکنیک‌هایی مانند واقعیت هسته‌ای، ترور، تحریف، دروغ بزرگ و غیره استفاده می‌کنند و در آخرین مورد با تمام قوا بیرون آمده‌اند و به دنبال حمایت شما از محسن هستند. شهری، یاغی و یاغی که طبق قانون دستگیر و اعدام شد، آتش خاموش ناآرامی را برافروخت و جامعه را ناامن کرد.


محسن شهري كه بود و چه كرد؟

محسن شکاری 12 مهرماه در منطقه ستارخان تهران هنگام بستن خیابان، مردم را رعب و وحشت کرد و در نهایت در حین انجام وظیفه با قمه یکی از افسران بسیجی را به کتف چپ زد و از جاده فرار کرد، اما در نهایت با هوشیاری افسران نظامی و انتظامی.دستگیر شد.

پس از پایان جلسات دادگاه این متهم در تاریخ 8 آبان ماه و با استناد به پرونده محکم و شهادت شهود حاضر در صحنه، حکم بدوی این پرونده صادر شد که بر اساس آن محسن شکاری فرزند مسعود محکوم شد. مرگ به اتهام زنای با محارم


دادگاه محسن شهري

دادگاه انقلاب تهران با توجه به شواهد موجود، محسن شکاری را عامل جنگ، کشیدن سلاح به قصد کشتن و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین مجروح شدن عمدی مامور امنیتی با سرماخوردگی معرفی کرد. اسلحه حین انجام وظیفه و مسدود کردن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت عمومی اعلام شد.

در این مرحله پس از تجدیدنظرخواهی متهم، پرونده برای رسیدگی دقیق تر به دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت حکم صادره پس از بررسی در دیوان عالی کشور تایید و حکم در تاریخ ۲۶ آذرماه اجرا شد.

دیوان عالی کشور در پاسخ به تجدیدنظرخواهی از حکم صادره از سوی وکیل متهم محسن شکاری اعلام کرد:

شکایت وکیل محکوم علیه محسن شکاری معتبر و موجه نیست زیرا اقدامات عامل جنایت در ازدحام اغتشاشگران بوده و اقدام به بستن خیابان و تهدید با سلاح سرد و همچنین مقابله با برخی نیروهای امنیتی و مجروح کردن سارد می کند. از مصادیق (یعنی شهرالاسلام لخاف الناس) یعنی محاربه و حکم صادره به همین دلیل منطبق با موازین شرعی و قانونی است لذا به استناد بند 469 ماده 469 مورد تأیید و پذیرش قرار گرفته است. الف قانون آیین دادرسی کیفری.


نقش رسانه های دشمن در حادثه شکار

شکاری در اعترافات خود ماجرا را به طور کامل شرح داده و اعتراف کرده و فیلم نیز اکران می شود اما عده ای قصد دارند با استفاده از اخبار جعلی و با راه اندازی هشتگ «اعدام نکن» از او قهرمان بسازند و آن را اینگونه جلوه دهند. شخص بی گناه است گناه بود و نظام نباید آن را اجرا می کرد

و این در حالی است که در تعریف این جرم به ماده 279 قانون مجازات اسلامی اشاره شده است: محاربه به معنای کشیدن سلاح به قصد کشتن جان، مال یا ناموس مردم یا ایجاد رعب و وحشت به نحوی است که موجب ناامنی شود. در محیط زیست

رسانه های دشمن و اخبار جعلی و پیاده نظام دشمن انتقاد می کنند که شیهری قصد کشتن کسی را نداشته است، اما در تعریف این جنایت صرف بیرون کشیدن سلاح یا ارعاب مردم جرم است و قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

آدم معمولی را نمی بینید که خوشحال باشد و از بردن قمه به کسی که جلوی دست فروشان را می بندد و مانع تردد می شود و به مردم حمله می کند، نترسد، مگر اینکه با هم باشند و شکایت کنند که محسن شکاری به دیگران ترس و ارعاب نمی دهد. با اقدامات او باید پاسخ دهد که اگر دستگاه قضایی این یاغی و مبارز را مجازات نمی کرد و فردا شورشیان به دلیل عدم رعایت قانون فرار می کردند و راه آنها و خانواده هایشان را می بستند و به آنها حمله می کردند محافظت می کردند. این جنایتکاران یا مرغ همسایه غاز است و زندگی دور جیب و موانع آنها می چرخد ​​و وقتی به دیگران حمله می شود از جان خود دفاع می کنند و وقتی خانواده خودشان مورد حمله قرار می گیرند صدای خود را بلند می کنند. آیا می تواند به این دلیل باشد که سیستم مار قانون را اجرا نمی کند و حقوق آنها را نمی دهد؟

اینکه عده ای برای اعدام قاتل از هشتگ «نه» استفاده می کنند و حتی یک کلمه هم از کشته شدگان بیگناه معبد شاهچراغ و نگهبانانی که برای تامین امنیت و آسایش مردم جان خود را فدا کرده اند، ننوشته اند. عمومی .. یا برعکس در چنین مواردی از ترول ها محافظت می کنند، این مصداق منافع شخصی است.

کسانی که از اعدام شکاری ناراحت هستند، می دانند که این آغاز راه و به خواست ملت ایران، اقدام قاطع و فوری با شورشیان و خدشه داران آسایش و امنیت جامعه و مردم است. ادامه دارد و می دانند که دستشان برای مردم است.این اتفاق به این دلیل است که از یک سو برای مبارزه با هشتگ نه به اعدام منتهی می شوند و از سوی دیگر با تهدید به دنبال تعطیلی اجباری مغازه ها و فلج شدن اقتصاد کشور هستند. تاجران را بکش

رسانه های دشمن نیز ناراضی هستند و از پیگیری سریع پرونده شهرری گلایه دارند و این حکم را ناعادلانه می دانند چرا که هیچگاه به کشتار بی دلیل توسط پلیس در آمریکا و غرب بدون محاکمه و دادگاه اعتراض نکرده اند. کشورها خودشان تصمیم می گیرند و احکام خود را اجرا می کنند، به گفته این رسانه ها این خلاف حقوق بشر نیست.

اما اغتشاش گران و آنان که به آسیاب دشمن می زنند باید بدانند که به مطالبه مردم برای پایان مماشات و اراده و عزم قوه قضائیه برای محاکمه متخلفین دیر نشده باشد تا در دادگاه حاضر شوند و مجازات شوند. با تا آن روز یا درس عبرت گرفته اند و مانند خان جنگی کوچولو دلخوش زمان خود شده اند و از کشور و نظام خود در برابر پیشروی های دشمن دفاع می کنند و یا سر خود را زیر برف نگه می دارند و می خوابند و به اعمال ننگین خود ادامه می دهند. و یکبار بیدار می شوند که جرمشان در دادگاه محاکمه می شود و حکمشان اجرا می شود و رسانه های مخالف جز هشتگ کاری از دستشان بر نمی آید!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید