یک مرکز جراحی زیبایی غیرمجاز در اهواز تعطیل شد

ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783146

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مرکز غیرمجاز جراحی دهان که باعث به کما رفتن دختر نخبه 19 ساله اهوازی شده بود، پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، دکتر فرهاد ابوالنجادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت و گو با خبر 23 شبکه خوزستان گفت: این مرکز توسط وزارت جنگ و اداره نظارت بر پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و پلمپ شده است. دانشگاه علوم پزشکی.

وی افزود: تمامی مراکز غیرمجاز توسط اداره نظارت بر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و در کمیسیون ماده 11 متشکل از سازمان نظام پزشکی، سازمان تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. علوم.جندی شاپور و تقدیم قوه قضائیه خواهد شد.

ابولنجان گفت: مراکز غیرمجاز به دو دسته مراکزی که به صورت غیرمجاز و زیرزمینی فعالیت می کنند یا مراکزی که مجوز فعالیت دارند اما تخصص لازم را ندارند و اکثر مراکز از طریق اینستاگرام فعالیت می کنند قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم خواست با آگاهی و آگاهی به این مراکز مراجعه کنند و ادامه داد: این اماکن غیرمجاز به طور مرتب پلمب و به دادگاه ارائه می شود، البته انتظار داریم افرادی با آگاهی و آگاهی کافی در این مراکز درمانی حضور داشته باشند. “

وی افزود: متأسفانه جوانان با به اصطلاح تبلیغات به اشتباه می افتند و به افرادی مراجعه می کنند که صلاحیت لازم برای انجام این گونه عملیات ها را ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید