یک نفر دیگر از اعضای شورای حاکمیتی فدراسیون فوتبال منصوب می شود!/ معرفی نایب رئیس بانوان پیش بینی می شود


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894226

با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و انتصاب کابینه جدید فدراسیون فوتبال، یک نفر دیگر از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از این سمت جدا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و معرفی رئیس جدید و نایب رئیس اول و دوم این مجموعه مدیریتی، این سوال مهم برای علاقه مندان به فوتبال پیش آمده که سرنوشت نایب رئیسی چه خواهد شد. رئیس بانوان فدراسیون فوتبال؟

شهره موسوی که مدتی بود به دلیل برخی مشکلات قانونی نمی توانست در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند، حالا با رسمی شدن جلسات هیات رئیسه با برگزاری دو جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال. فدراسیون فوتبال به طور خودکار از چرخه مدیریتی فوتبال حذف می شود و رئیس فدراسیون می تواند فرد جدیدی را به عنوان سرپرست به جای او معرفی کند.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، هر یک از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که 4 غیبت غیر موجه متوالی داشته باشد، عضویت وی در هیأت رئیسه لغو می شود و رئیس فدراسیون فوتبال می تواند فردی را به عنوان سرپرست منصوب کند. جلسه بعدی فدراسیون فوتبال

شهره موسوی پیش از رسمی شدن هیات مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس 2 جلسه غایب بود و پس از دو جلسه دیگر به صورت قانونی از هیات مدیره برکنار می شود و مهدی تاج می تواند پس از دو جلسه گزینه مورد نظر خود را ارائه کند.

منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با تایید این موضوع اعلام کرد که به زودی تکلیف نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال مشخص می شود تا از طریق وی امور مربوط به این حوزه به سرعت پیگیری شود.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید