دیدار رئیس فدراسیون هندبال با عضو فدراسیون بین‌المللی/شورای حاکمیتی ایران به منظور میزبانی مسابقات قهرمانی جهان

ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923312

رئیس فدراسیون هندبال با عضو فدراسیون جهانی هندبال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در حاشیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با فرانتیشک تابورسکی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی هندبال، خاطرنشان کرد. که هشت تیم ملی هندبال ایران به مسابقات جهانی راه یافتند وی از آمادگی خود برای میزبانی رویدادهای مهم جهانی خبر داد.

پاکدل در این نشست اظهار داشت: با توجه به پیشرفت هندبال در سال های اخیر و کسب مدال ها و عناوین متعدد در مسابقات قهرمانی آسیا و میزبانی آبرومندانه ایران از مسابقات هندبال ساحلی جوانان و بزرگسالان آسیا و میزبانی آتی جام باشگاه های قهرمانی آسیا و … البته با داشتن زیرساخت های لازم در ایران، آماده میزبانی از تورنمنت های مهم بین المللی هندبال، حتی مسابقات قهرمانی جهان هستیم.

تابورسکی عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی هندبال نیز با ابراز خرسندی از پیشرفت ها و دستاوردهای فوق العاده هندبال ایران در سال های اخیر خطاب به علیرضا پاکدل گفت: این افتخار را داشتم که مدرس رسمی بین المللی باشم. فدراسیون کلاس های مربیگری پیشرفته در ایران مطمئن باشید که پیشنهاد شما را در جلسه هیئت مدیره فدراسیون بین المللی مطرح خواهم کرد و این موضوع را به طور جدی با دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین المللی در میان خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: به زودی جلسه ای با مسئول کمیته برگزاری فدراسیون بین المللی هندبال با شما (علیرضا پاکدل) در این خصوص برگزار خواهیم کرد. بسیار خرسندیم که هندبال ایران در چند سال گذشته سرمایه گذاری خوبی در رده های سنی اصلی انجام داده است و قطعا میزبانی از تورنمنت های مهم بین المللی به ادامه پیشرفت هندبال ایران در آسیا و جهان کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید