100 مدد جوی کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر سیل خسارت دید


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889325

کوباد مبشری آخرین وضعیت خسارت سیل در کهگیلویه و بویار احمدی را تشریح کرد و گفت: 100 نیروی هوایی در کهگیلویه و بویار احمدی بر اثر سیل خسارت دیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قباد مبشری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص میزان خسارت سیل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در کهگیلویه و بیراحمد گفت: حدود 100 خانوار بر اثر سیل خسارت جزئی و کلی داشتند و تنها یک واحد مسکونی. خانه آنها ویران شد.

مدیرکل کمیته امداد گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد در مناطق عشایری متحمل خسارت شدند، برق نیز خسارت های دیگری را به همراه داشت.

این مسئول به برآورد خسارات وارده به منازل، مشاغل و احشام اشاره کرد و ادامه داد: میزان خسارت وارده به کمیته امداد کشور ارسال و قول مساعد برای کمک به ردیابی خسارت داده شد.

وی از تامین و جبران خسارت سیل زدگان پس از تکمیل ارزیابی خبر داد و گفت: توزیع بسته های معیشتی در مناطق سیل زده و حضور در مناطقی که مردم آسیب دیده اند و حمایت و کمک به آنها از دیگر اقدامات است.

مبشری با اعلام آمادگی برای حمایت بیشتر از اقشار آسیب دیده سیل، خاطرنشان کرد: ارزیابی کل خسارات ناشی از سیل همچنان ادامه دارد و به زودی آمار دقیق آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید