برق به تمام مناطق سیل زده وصل شد / 100 میلیارد خسارت سیل електри

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799339

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برآورد می شود سیل اخیر در جنوب و جنوب شرق کشور نزدیک به 100 میلیارد تن به برق دشت های سیلابی خسارت وارد کرده باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش کردی ضمن بیان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کشور گفت: پس از بارندگی و جوی و طوفان در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان قطعی در مناطق روستایی داشتیم. محوطه.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه طوفان صبح امروز موجب قطعی برق 300 روستای منطقه سیستان و بلوچستان شد، گفت: با تلاش همیشگی همکاران این تعداد به صفر رسیده و تمامی روستاها برق رسانی شده است. به طور کامل تاسیس شده است.

وی ادامه داد: در جریان سیل اماکنی که احتمال وقوع حادثه برای هموطنان وجود داشت، ایست های بازرسی محلی با مراقبت کامل قطع شد که با تمام برق اتصالات و خطوط شبکه قطع شد.

این مسئول گفت: در جنوب استان کرمان 16 روستا در جریان سیل بدون برق بودند که با تلاش گسترده و شبانه روزی همکاران برق به شبکه سراسری برق وصل شد.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان 100 روستای اطراف بندرعباس برق نداشتند و هم اکنون تمام روستاهای اصلی ایجاد شده است.

کردی با ارائه آماری از میزان خسارت سیل به زیرساخت های جنوب و جنوب شرق کشور گفت: برآورد می شود سیل اخیر نزدیک به 100 میلیارد تن خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرده باشد. “

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید