حضور میدانی استاندار هرمزگان در کانون زلزله 6 ریشتر / حضور 4 تیم ارزیاب در منطقه / برق مناطق زلزله زده وصل شد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816251

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت؛

حسن زاده با اعلام حضور استاندار هرمزگان در مناطق زلزله زده گفت: تیم های ارزیاب اعزامی در حال تکمیل خسارات وارده در کانون زلزله هستند و پس از جمع بندی نهایی گزارش آن اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهراد حسن زاده مدیرکل بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز به تشریح جزئیات زمین لرزه 6 ریشتری استان هرمزگان گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر در حوالی کوچرد بستک رخ داد و حدود 7 پس لرزه در این منطقه رخ داد. که بزرگترین آن 4/E ریشتر بود.

وی افزود: اطلاع رسانی لازم انجام شد و در اولین ساعت وقوع زلزله دستور کار تشکیل ستاد بحران در منطقه بستک بود که خوشبختانه در این زمین لرزه 6 ریشتری قربانی نداریم.

حسن زاده گفت: در این زمین لرزه برق 11 روستا در قطعه کوهرد قطع شد که در کمترین زمان ممکن و با ورود اکیپ حادثه برق 10 روستا بلافاصله برق 10 روستا وصل شد و برق در منطقه قطع شد. بخش مهران حوادث با برق حذف می شود.

وی گفت: استاندار هرمزگان در ساعات اولیه دستور به موقع به استانداران و دریافت سیگنال از فرمانداری ها و مناطق کانونی را صادر کرد که خسارات وارده ناچیز است و گزارش تکمیلی را اعلام می کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران در پایان از انسجام استانداری و واکنش به موقع استاندار هرمزگان خبر داد و گفت: از اقدامات و مدیریت به موقع ایشان قدردانی می کنم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید