3 تیم ارزیاب از سوی لرستان به منطقه زلزله زده اندیکا اعزام شدند

ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781912

رضایی گفت: 3 تیم برای ارزیابی واحدهای آسیب دیده به منطقه زلزله زده اندیکا اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود رضایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: استان لرستان به عنوان یکی از استان های تعیین شده برای کمک به بازسازی منطقه زلزله زده اندیکا انتخاب شد و از روز اول تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها برای تسریع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سه تیم ارزیاب برای بررسی میزان خسارت وارده به بلوک های آپارتمانی به محل اعزام شده اند اما تعدادی ماشین آلات برای آواربرداری از بلوک ها به اندیکا اعزام شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: با توجه به برودت هوا تمام تلاش خود را برای پیشبرد برنامه اندیکا بنیاد مسکن و کاهش آلام مردم منطقه به کار گرفته است، بنابراین بازسازی بلوک های آسیب دیده از اولویت های مهم و فوری است. سریعتر انجام دهید.

رضایی گفت: تیم های اعزامی از استان لرستان برای ارزیابی مناطق زلزله زده در مناطق شهری و روستایی اندیکا اعزام شده اند و در گام بعدی اقدامات پیش بینی شده به سرعت اجرا می شود.

وی با بیان اینکه لرستان نیز به عنوان یک استان خاص در منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور داشت، گفت: چندین سال پیش و پس از وقوع زلزله در آن استان، لرستان در بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله بسیار توانمند و موفق عمل کرد. “

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: امیدواریم با تلاش های انجام شده هر چه سریعتر مشکلات زلزله زدگان اندیکا مرتفع شود و با بازسازی منازل ساکنان آنها بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید