اعزام تیم ارزیابی و واکنش سریع به منطقه زلزله زده استان هرمزگان / نیاز مردم زلزله زده به مواد غذایی و تجهیزات سرمایشی


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880544

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خبر داد؛

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از اعزام تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده جنوب کشور خبر داد و گفت: اولین گروه از نیروهای واکنش سریع جهادی به منطقه زلزله زده اعزام می شوند. استان هرمزگان برای ارزیابی و ارزیابی وضعیت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ وقوع 3 زمین لرزه به بزرگی 6.3 و 6.1 ریشتر بامداد روز شنبه 20 تیر 1401 منطقه مهران در مرز بندرکمیر و خلیج فارس و شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان را لرزاند و خسارت هایی به بار آورد. بخش های مختلف از جمله مناطق روستایی این استان به زمان بیشتری نیاز دارد.

بر اثر شدت زلزله 6.3 ریشتری بامداد شنبه روستای سایه خوش در بخش مهران شهرستان بندرلنگ به طور کامل تخریب شده و امدادرسانی و خدمات اسکان اضطراری با تمام ظرفیت ادامه دارد.

بر اساس اخبار منابع محلی، شدت این زمین لرزه به حدی بود که در بندرعباس، میناب، رودان و حتی رأس الحمیه امارات احساس شد.


* اعزام تیم ارزیابی و واکنش سریع از اصفهان به منطقه زلزله زده استان هرمزگان

سرهنگ حسن عجمی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز; وی از اعزام یک تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده استان هرمزگان خبر داد و گفت: گروه اول شامل یک تیم 10 نفره نیروی واکنش سریع جهادی روز یکشنبه برای ارزیابی مناطق زلزله زده استان هرمزگان اعزام می شوند. استان هرمزگان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: پس از ارزیابی تیم اعزامی، بر اساس ارزیابی وضعیت و نیاز منطقه، گروه های جهادی به همراه تجهیزات لازم برای کمک به آواربرداری و تامین آوارها اعزام می شوند. امداد رسانی به مردم زلزله زده استان هرمزگان.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل تابستان و دمای بالای 44 درجه در مناطق زلزله زده، آسیب دیدگان در حال حاضر نیازمند مواد غذایی و تجهیزات سردخانه ای هستند که مردم خیر و نیکوکار می توانند در حوزه های مقاومت و بسیج این تجهیزات را اهدا کنند. مناطق در سراسر استان مقاومت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید