400 واحد مسکونی پیش ساخته در مناطق زلزله زده هرمزگان مستقر می شود/ اعزام دو تیم سیار بهداشت و درمان به این مناطق


ساعت: 21:37
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880632

سردار تنسیری با بیان اینکه همیشه در کنار مردم و در کنار مردم هستیم، گفت: نزدیک به 400 کانکس موقت پیش ساخته برای زلزله زدگان بندرلنگ در این مناطق ایجاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار علیرضا تنگسیری در بازدید از منطقه زلزله زده مهران بندرلنگه گفت: نیروی دریایی سپاه به همراه سایر امدادگران و خدمات رسان در خط مقدم امدادرسانی به زلزله زدگان این منطقه بودند. هرمزگان از زمان وقوع حادثه و به لهجه و دستور سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه و ابلاغ سلام گرم و لطیف ایشان به عنوان یک سرباز ولایی و یک فرمانده مومن و دوستدار و مردم دوست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطاب به شما عزیزان حادثه دیده، بر انجام هر گونه کمک و مساعدت برای کاهش مشکلات و مصائب مردم شریف این منطقه که عموماً برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند، تاکید کرد. با آنها کار شود

طنسیری با اشاره به فعالیت جهادی تمامی دستگاه های اجرایی استان، از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد. در جریان این حادثه از روستای سایه خوش و روستاهای همجوار بازدید شد، اقدامات فوری برنامه ریزی شد، آواربرداری انجام شد و تعدادی از مجروحان که به شدت مجروح شده بودند به این منطقه منتقل شدند. بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگردهای نیروی دریایی سپاه. و پشتیبانی هوایی لازم انجام می شود، یگان های مهندسی ناوگان سپاه از روز گذشته در روستای «سایه خوش» حضور دارند و تجهیزات سنگین مهندسی را به منطقه زلزله زده منتقل می کنند و معابر و جاده ها در حال انجام است. افتتاح شد و امروز تکنیک دیگری برای تسریع عملیات وجود دارد که علاوه بر آنها دو چادر گروهی برپا و مجهز به وسایل سرمایشی می شود و تعدادی یخچال و کولر نیز در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی افزود: با انتقال سازه های پیش ساخته مورد نیاز مردم از جمله سرویس بهداشتی و حمام امروز و فردا آماده سازی و ساخته می شود و دو اکیپ سیار بهداشت و درمان گرید برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تا رفع مشکلات و حمام فعال هستند. رفع نیازهای مردم منطقه به طور کامل مجاز است، همکاری هم افزایی با سایر نهادهای امدادی و همکاران پرتلاش در ستاد بحران استان در خداحد ادامه دارد، توزیع آب معدنی و فاضلاب در صورت نیاز تا زمان اتصال انشعابات خانگی ادامه خواهد داشت. شبکه آب روستا و سایر دستگاه های اجرایی را در آواربرداری یاری خواهیم کرد تا مشکلات روبنای بلند و محوطه روستا برای مراحل بعدی و ساخت ساختمان های سالم در اسرع وقت آماده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما با مردم هستیم، با مردم هستیم، خدمتگزار مردم هستیم، مفتخریم که می توانیم مشکل این بزرگواران و بزرگواران را حل کنیم که این مشکل در هر کجا و برای هرکسی ممکن است پیش بیاید. پایگاه بلای طبیعی هر جا که نیاز باشد با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی با استفاده از منابع و امکانات و تجهیزات صمیمانه حضور خواهیم داشت تا انشاالله بخشی از دردسر و درد مردم عزیز باشد. کاهش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید