اعزام 4 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده / 2 مصدوم خفیف در کرمان

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800759

آخرین خبر زمین لرزه 5.1 ریشتری سورش کرمان;

سید محمد صابری با بیان اینکه دو نفر در زلزله کرمان مجروح شدند، گفت: مصدوم اول از زمین لرزه فرار کرده و از ناحیه مچ پا پیچ خورده و نفر دوم بر اثر ریزش سنگ مجروح شده و قفسه سینه خود را مجروح کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر کرمان را لرزاند. بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق دوازده کیلومتری زمین ساعت 17:05 دقیقه و 17 دقیقه و 24 ثانیه رخ داد.

مجید ساعدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت‌وگویی اظهار داشت: تاکنون بررسی‌ها حاکی از عدم خسارات جانی به‌ویژه تلفات جانی و مصدومان در زلزله جستجوی کرمان بوده است.

اعزام 4 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده / 2 مصدوم خفیف در کرمان

سید محمد صابری با اشاره به این زمین لرزه گفت: در پی وقوع زمین لرزه 5.1 ریشتری در سورچ، چهار تیم فوریت های پزشکی برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: بیمارستان های کرمان و برخی شهرستان ها و تیم های تدارکاتی زرد اعلام شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر در زلزله کرمان مصدوم شدند، گفت: مصدوم اول از زلزله فرار کرد و مچ پایش پیچ خورد و مصدوم دوم نیز بر اثر سقوط سنگ از سینه مصدوم شد.

صابری افزود: مصدومیت هر دو جزئی بوده و اکنون هر دو مصدوم مساعد بوده و مشکل خاصی ندارند.

گفتنی است پس از وقوع زمین لرزه در منطقه سیرچ تاکنون مناطق سیرچ، شهداد، اندوهرد، گلباف، کوهپایه و جوشن مورد ارزیابی قرار گرفته و تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است و عملیات ارزیابی در سایر مناطق آسیب دیده ادامه دارد. زمين لرزه.

گفتنی است روستاهای دولت آباد، خجت آباد، شورآباد، بالبولیه، ده لولو، فوسک و عبدل آباد در مناطق ارزیابی زلزله مورد ارزیابی قرار گرفتند و گزارشی از تلفات جانی در دست نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید