100 هزار پرچم برای جام جهانی آماده کرده ایم/ از پیراهن تیم ملی سه شنبه رونمایی می شود.


ساعت: 00:28
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908462

بازی دوستانه با نیکاراگوئه هزینه ای برای ایرلند نداشت

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هزار پرچم برای جام جهانی آماده کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوود پرهیشکاری درباره زمان اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: قبل از اینکه در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کنم باید بگویم بچه های تیم ملی فوتبال ساحلی که واقعا خوش درخشیدند و از این مرحله پیشرفت کردند. گروهشون به بهترین شکل خسته نباشید آنها فردا به مصاف میزبان مسابقات جام بین قاره ای امارات می روند و امیدوارم از آن مرحله نیز عبور کنند. تیم ملی فوتبال قرار است 23 آبان ماه راهی قطر شود. قبل از آن تاریخ 28 آبان در ورزشگاه آزادی یک بازی دوستانه با نیکاراگوئه داریم.

وی در خصوص اینکه ایران برای سفر به نیکاراگوئه هزینه ای ندارد و حتی شنیده می شود که فدراسیون فوتبال هزینه اقامت این تیم را پرداخت نخواهد کرد، گفت: بله، خدا را شکر برنامه ریزی کردیم که این تیم برای آخرین بار به ایران بیاید. بازی قبل از سفر به قطر مقابل نیکاراگوئه . تیم ملی 4 آبان ماه آخرین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تونس در قطر برگزار می کند تا بچه ها برای 3 بازی مرحله گروهی جام جهانی آماده شوند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره مشکلات اردوی تیم ملی در دوحه اظهار کرد: این هتل خوب است اما تنها مشکلش این است که در کنار یک مغازه بسیار بزرگ است. این فروشگاه در مسیر هتل قرار دارد و دغدغه سرمربی و کادر فنی ما نیز بر این اساس است که به دلیل شلوغی روزهای جام جهانی قطر، این فروشگاه ممکن است آرامش تیم ملی را به هم بزند. متاسفانه این را نمی توان تغییر داد، اما باید مدیریت شود.

پریجکاری درباره اینکه آیا این هتل در دوره فعلی فدراسیون انتخاب شده است یا خیر، گفت: خیر، 5-6 ماه پیش با توجه به بازدید مسئولان سابق فدراسیون و تیم ملی هتل را انتخاب کردند.

وی در مورد اینکه آیا راهکاری برای جداسازی تردد اتاق بازیکنان و مغازه اندیشیده شده است، توضیح داد: کاری از دست ما برنمی آید اما کادر فنی و مسئولان فدراسیون تدابیری اتخاذ کرده اند که بچه ها کمتر از بقیه باشند. آسیب دیده است.

سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون برای جام جهانی از جمله ارائه پیراهن پرچم ایران و تیم ملی به هواداران گفت: در حال آماده سازی 100 هزار پرچم کشور عزیزمان هستیم. ما همچنین به برخی از اقلام هواداران که به دلیل جلسات زیادی که در 5-6 ماه گذشته برگزار شد، تحویل داده شدیم. وزارت ارشاد در حال آماده سازی عناصری است. از شهرداری تهران هم کمک گرفته ایم و در حال آماده سازی پرچم ها هستیم تا بین هواداران عزیزمان در قطر توزیع کنیم.

پرهیشکی در خصوص اینکه آیا کانون هواداران تیم ملی در فدراسیون فعال شده است، خاطرنشان کرد: کانون هواداران لیگ فوتبال کشورمان تشکیل شده و سال هاست که در این زمینه تلاش می کنیم. آنها از تیم های خانگی خود حمایت می کنند. از بین این اقوام افرادی برای کمک به ما در قطر انتخاب شدند.

وی در مورد اینکه آیا دلیل تاخیر در رونمایی از پیراهن تیم ملی طراحی پیراهن بوده یا مسائل فنی رسیده به فیفا، گفت: باید برنامه هایی را برای رونمایی از پیراهن تیم ملی آماده می کردیم. این مراسم به جای 24 آبان در 26 آبان ماه برگزار می شود. ما می خواهیم این پیراهن را طبق برنامه روز سه شنبه ارائه کنیم. همه چیز آماده است. این برنامه تنظیم شده و مراسم روز سه شنبه برگزار می شود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بله، قطعاً بعد از مراسم رونمایی از پیراهن از این پیراهن استفاده خواهیم کرد.

پرهیشکاری درباره آخرین وضعیت تهیه بلیت جام جهانی برای هواداران توضیح داد: هواداران بلیت ها را آماده کرده بودند اما هنوز به دستشان نرسیده بود. بلیت های این برگزیدگان از فردا در مرکز ملی فوتبال توزیع می شود. در شهرستان ها هم از دوشنبه بلیط ها را تحویل می دهیم. علاقه مندانی که بلیت تهیه کرده اند می توانند با مراجعه به دفتر فوتبال منطقه آن را تهیه کنند. البته بر اساس برنامه اعلام شده و متن هایی که برایشان ارسال می شود باید به صندلی های وارد شده مراجعه کرده و بلیت خود را تحویل بگیرند. در حال حاضر تمامی همکارانم برای فروش بلیت جام جهانی در ساختمان فدراسیون فوتبال حضور دارند و مشغول تهیه بلیت هستند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی در خصوص فراهم شدن سفرهای یک روزه کیش به قطر در جام جهانی برای هواداران که بتوانند بلافاصله پس از بازی تیم ملی با سفر به دوحه به خانه برگردند و هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت نکنند، گفت: بلیت ها به صورت کامل است. این در اختیار فدراسیون است و آنها را به افراد واگذار کرده ایم. دیگر بلیطی موجود نیست و بلیت ها فروخته شده است. با توجه به زمان کوتاه باقیمانده باید در اسرع وقت بلیط ها را دریافت کنند تا در مورد اسکان صحبت شود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال که با مجله فوتبالی شبکه خبر صحبت می کرد، گفت: فکر نمی کنم بلیتی باقی مانده باشد که بخواهند بخرند. با مسئولان منطقه آزاد کیش جلسات متعددی داشتیم اما موضوع پرواز یک روزه را اعلام نکردند. تاکنون چنین برنامه ای اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید