17 تاجر بازار ارز دستگیر شدند


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909519

رئیس پلیس کلان شهرها از اقدامات پلیس با اخلالگران بازار ارز خبر داد و گفت: 17 تاجر بازار ارز برای معاملات فردا دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس کلانشهر در حاشیه اجرای مرحله 60 طرح رعد که پیش از ظهر امروز در ستاد پلیس پیشگیری تهران اجرا شد، در جمع خبرنگاران از روابط پلیس با متخلفان خارجی خبر داد. از بازار ارز گفت: پلیس در حال هماهنگی با بانک است، دستگاه های مرکزی و مرتبط برای برخورد با متخلفان در بازار ارز وارد عمل شدند و در برخورد با این متخلفان 17 نفر از دلالان ارزی ، معاملات فردا و غیره

وی با بیان اینکه 544 هزار و 576 واحد ارزی از متخلفان کشف شد، گفت: ارزش تقریبی ارزهای بازیابی شده 18 میلیارد تومان است.



رئیس پلیس کلانشهر با تاکید بر اینکه معاملات فردا طبق قانون ممنوع است، گفت: این موضوع با جدیت از سوی پلیس پیگیری می شود و با متخلفان برابر مقررات برخورد می شود.

رحیمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات رخ داده در منطقه حلازیل گفت: در این منطقه پلیس با افراد سودجویانه مواجه شد که اقدام به تصرف غیرقانونی زمین کردند. از دیگر اقدامات پلیس در این مدت برخورد با اراذل و اوباشی بود که به دلیل تحریکات جامعه بالغ بر 80 هکتار را در جنوب تهران و منطقه حلازیل تصرف و اقدام به ساخت و ساز در آنها کرده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در چند روز گذشته بیش از 150 دستگاه را در این منطقه منهدم کرده و با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد کردیم.

رحیمی افزود: با افرادی که مرتکب جرم غصب و تصاحب زمین های دولتی و وقفی شوند طبق قانون برخورد می شود. هر واحد ساختمانی که به این صورت ساخته شود از بین می رود. افرادی که قرار است با آنها کار جدی انجام شود نیز شناسایی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید