به افراد تحصیل کرده / تاجر / تاجر توجه ویژه داشته باشید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. ردپای آنها در شهرهای مختلف دیده می شود و بار قابل توجهی بر قاچاق انسان به دوش می کشند.

افرادی که آیات کمی دارند، گاهی فکر می کردند که با فروش خود می توانند امرار معاش کنند.

اغلب کالاهایی که می فروشند از قیمت مغازه ها و فروشگاه ها کمتر است.

4403MjU2NmNlgXZl خبر خاکستری

به دلیل کمبود سرمایه و بازار هدف کالای ارزان را انتخاب کنید

البته این افراد به دلیل نداشتن سرمایه اولیه کافی مجبور به انتخاب فقط کالاهای ارزان قیمت برای فروش هستند که گاها منجر به نمایان شدن اجناس تقلبی در بین برخی اقلام در فروشگاه ها می شود.

افرادی که از آنها خرید می کنند نیز گاهی به دلیل قیمت پایین و نیاز به خرید اقلام ارزان به سراغ فروشندگان می آیند که وجود فروشندگان را اهمیت بیشتری می دهد.

برازجان نیز یکی از شهرهایی است که با انبوه تجار مواجه است.

جمعه امام برازجان: به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی عده ای از افراد تحصیل کرده به تجارت مشغول هستند

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفتگو با سپاس گفت: متأسفانه به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی برخی از افراد تحصیلکرده به تجارت روی آورده اند. فروش دستی یکی از مشاغل کاذب است که به دلیل عدم اشتغال و مشکلات معیشتی در حال افزایش است.

جمعه برازجان افزوده ام: کسبه شهر که افراد ضعیف اصلی جامعه هستند باید توسط دولت و شهرداری ساماندهی شوند و تا زمانی که مکان های مشخصی برای این افراد در نظر گرفته نشده است نسبت به جمع آوری آنها اقدامی نشود زیرا معیشت آنها در خطر است.

مسلچ گفت: “افرادی که از تامین کنندگان خرید می کنند اغلب فقرا هستند که به دلیل ارزان بودن، به ناچار اقلام ضروری را از فروشندگان خریداری می کنند.”

303413991103000387 Test PhotoN خبر خاکستری

امام جمعه برازجان با تشکر از سربازان گمنام امان زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در شناسایی و برخورد با متخلفان در توزیع آرد نان اظهار داشت: تاکنون رضایت مردم بوده و منجر شده است.

مصلچ افزود: دستگاه های نظارتی باید نظارت بیشتری بر این اقدامات داشته باشند تا دلالان اختلالی در معیشت مردم ایجاد نکنند.

امام جمعه برازجان درباره قیام مردم تبریز نقطه عطف انقلاب گفت: قیام مردم تبریز نقطه عطف مهم انقلاب اسلامی است که در پی چهل نفر دیگر در یزد، شیراز، جهرم و دیگران. شهرها تا پیروزی انقلاب اسلامی.

مصلچ افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در جلسه 28 باخمن فرمودند: ابتکار مردم تبریز در این روز باعث شکل گیری سنت اربعین و تداوم مبارزه ملت و ثمره شد. از انقلاب

مصلح با بیان اینکه مقام معظم رهبری تهمت به مجلس، شورای نگهبان، سپاه و سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را از مصادیق انتشار رسوب خواندند و گفتند: اگر از خشم مردم نمی ترسیدند. آنها تهمت خواهند زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید