به خواسته های معلمان و اولیای دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشید


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915666

وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم است از تمام ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش از جمله ظرفیت معلمان، مستمری بگیران و ایثارگران، اولیا و دانش آموزان استفاده شود و به الزامات آنها توجه ویژه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آموزش و پرورش ، خوب انجام کار مهم است، بنابراین معتقدم این مجموعه باید علمی و پر تجربه مدیریت شود.

نوری ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت های آموزشی مربوط به معاونان برنامه ریزی است تا فعالیت ها را به درستی ساماندهی کنند و چیدمان صحیح و منطقی داشته باشند تا همکاران ما به راحتی در فضای آماده شده خود را نشان دهند. فعال باش

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در نظام آموزشی کشور باید به بهره وری توجه کنیم و اثربخشی کار خود را تثبیت کنیم. بهره وری؛ کارایی و اثربخشی را به همراه دارد، پس باید به آن توجه کنید و شما نمایندگان مجلس متولی و ناظر این امر هستید.

وی همچنین گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش از جمله ظرفیت معلمان، مستمری بگیران و ایثارگران، اولیا و دانش آموزان استفاده و به مطالبات آنان توجه ویژه شود.

نوری بیان کرد: باید روی حکمرانی خوب و موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر کار کنیم و در بسترهای جدید فعالیت خود را انجام دهیم. همچنین مشارکت بخش دولتی و خصوصی نیز کاری است که معاونت های برنامه ریزی و توسعه منابع باید انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش نقش موثر خیرین را در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع برشمرد و گفت: برای انجام کارها از مردم و دانشگاه ها کمک بخواهید و با ایجاد شبکه و ایجاد سامانه شبکه، کارها را به جلو ببرند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: در بحث مسکن و بیمه معلمان اقدامات خوبی انجام دهید، ما نیز از این گونه اقدامات حمایت و حمایت می کنیم و پروژه های نیمه تمام را با مشارکت به اتمام می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید