2 گزینه ایرانی کادر فنی تیم ملی را بشناسید

2 گزینه ایرانی کادر فنی تیم ملی را بشناسید

با توجه به اینکه آماده سازی تیم ملی فوتبال برای دیدار تدارکاتی مقابل روسیه در فیفادی از 7 یا 8 اسفندماه آغاز می شود، امیر گالنویی سرمربی تیم ملی کشورمان از اردوی تیم ملی و SIC مجتمع دیروز در این بازدید محل تمرین و محل اسکان ملی پوشان در هتل مشخص شد.

در مورد دستیاران کلانوی، همانطور که دیروز گفته شد، سه دستیار خارجی مد نظر سرمربی تیم ملی هستند که دستیار اول آنها از پرتغال حضور در جام جهانی است. مربی بدنساز و مربی دروازه بان ها نیز خارجی هستند و گزینه ای برای ورود به کادر فنی تیم ملی روی تاوارس مربی دروازه بانان سابق سپاهان است و فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با باشگاه برزیلی است قرارداد تاوارس است.

از جمله گزینه های ایرانی در کادر فنی تیم ملی، سعید الهوی، دستیار گالنووی در دروازه سیرکان خواهد بود. وحید هاشمیان به همراه یک نفر دیگر نیز از جمله بازیکنان ایرانی کادر فنی کلانوی هستند.

اگر گلگهر بخواهد تا پایان فصل با دستیاران فعلی کلانوی ادامه دهد، الهوی پس از بازی های تیم ملی در فیفادی به سیرکان بازخواهد گشت. گالنووی امروز (چهارشنبه) به سیرجان می رود تا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام گل گهر مقابل باشگاه فوتبال خوزستان روی نیمکت بنشیند و سپس به طور کامل از ترکیب گل گهر جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید