معرفی اعضای کادر فنی تیم های ملی و اعلام برنامه مسابقات انتخابی تکواندو


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821810

زمان برگزاری مسابقات انتخابی و اعضای کادر فنی تیم ملی از سوی سخنگوی کمیسیون فنی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری ​​سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو درباره تصمیمات جدید کمیته فنی گفت: در جلسه صبح امروز (چهارشنبه 24 فروردین ماه) با توجه به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد. در بازی های آسیایی، دانش آموزان از سراسر جهان و کشورهای اسلامی در دو گروه مردان و زنان، مشخص شد که تیم ملی بانوان در تاریخ 29 فروردین ماه در مرکز تکواندو پایتخت (آزادی) و در بخش 29 مردان انتخاب شد. و 30 در خانه تکواندو (فدراسیون).

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این مسابقات بعد از افطار و مسابقات تمامی اوزان در بخش بانوان روز دوشنبه و در گروه آقایان اوزان انفرادی با هشت وزن 29 فروردین و اوزان دوم، چهارم و ششم برگزار می شود. روز سه شنبه 30 فروردین ماه است و وزن کشی این مسابقات از ساعت 11 الی 13 روز مسابقات یک کیلویی ارفاق در سایت انجام می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در خصوص حضور بازیکنان در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: اعضای مسابقات جوانان آسیایی، جهانی و المپیک، دانشجویان جهان هم لیگ های بزرگ و هم دسته اول می توانند برای کسب جواز حضور در مسابقات با هم رقابت کنند. اردوی تیم ملی که اسامی این نفرات طی بخشنامه ای به هیئت های استانی ارسال می شود.

وی در پایان درباره کادر فنی تیم های ملی گفت: کادر فنی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو در رده سنی با هدایت بیژن مغانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و مسعود حاجی زواره تکمیل شد. گروه بانوان را مینو مداح به عنوان سرمربی و ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی تیم ملی همراهی می کنند. همچنین در تیم ملی پاراکواندو، مرتضی سلطانی و علی کریمی صابر در گروه مردان به عنوان سرمربی و مربی، در گروه بانوان عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی تیم ملی برای مسابقات پیش رو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید