212 دستگاه یخچال به نیازمندان استان قزوین اهدا شد


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816573

با مشارکت سپاه استان و کمیته مددکاری قزوین ۲۱۲ دستگاه یخچال بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ؛ مراسم اهدای 212 دستگاه یخچال به خانواده های مستضعف صبح امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با عنوان رزمایش وارثان مظلوم دیار برگزار شد.

حسین فیسی در این مراسم گفت: امسال در هفته دولت تفاهم نامه ای بین بسیج کارکنان و کمیته امداد منعقد شد که بر اساس آن تعدادی یخچال تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه موفق به جمع آوری 500 میلیون تن در استان شدیم و 500 میلیون تن نیز توسط کمیته امداد کشور اهدا شد. با این مبلغ یک میلیارد موفق شدیم 212 دستگاه یخچال برای توزیع بین خانواده های نیازمند استان تهیه کنیم.


استان قزوین در تامین یخچال نیازمندان پیشرو شده است

رئیس سازمان بسیج کارگری استان گفت: هیچ استانی توان تامین مبلغی را که خوشبختانه استان قزوین از عهده تامین آن برآمده نیست و این نشان می دهد که قزوین دارالمومنین و دیار خیرین است.

ناصر ظاهری افزود: سپاه و کمیته امداد نشأت گرفته از اندیشه دینی امام راحل است و می بینیم که بستگان سپاه همواره مراقب محرومان بوده و در همه عرصه های محرومیت همراه ما هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه این اقدام در راستای برنامه شهید رجایی در هفته تاسیس دولت بوده است، افزود: این تعداد یخچال بین محرومان فاقد یخچال و یا غیر قابل استفاده از یخچال توزیع می شود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه همکاری و همفکری خوبی در استان ایجاد شده است به طوری که قزوین در استان های سراسر کشور پیشرو بوده است.


مردم قزوین 370 میلیارد تن فولاد در رزمایش مؤمنانه کمک کردند

وی افزود: این کار بزرگ با تلاش مدیران و مردم خیر استان قزوین محقق شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: هدف ما در گام بعدی اهدای 313 دستگاه یخچال به نیازمندان استان است.

آتانی با بیان اینکه رزمایش امدادرسانی واقعی یک رزمایش برای استان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 370 میلیارد تن کمک های مردمی همراه با سپاه استان در تمامی رزمایش هایی که جمع آوری شده است شرکت کرده است.

وی در پایان گفت: همچنین اخیرا تفاهم نامه دیگری با کمیته کمک به ساخت 100 مسکن نیازمندان در استان امضا کردیم و در سال آینده نیز آمادگی داریم ساخت بیش از 1000 خانه را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید