به بهترین دستگاه های استان اردبیل جوایزی اهدا شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل شنبه شب در مراسم تجلیل از بالاترین مقامات استان اردبیل اظهار داشت: پس از ارزیابی کار بیش از 51 دستگاه اجرایی استان در سال 1378 ، سرانجام در پنج مورد اول گروههای نهادها و نهادها خدمات شناسایی شدند

داوود شایقی گفت: شایستگی های این دستگاه ها در دو شاخص کلی و اختصاصی در نظر گرفته شد ، بنابراین بر اساس مأموریت دستگاه ها در حوزه های مختلف ، از بین 51 دستگاه در استان اردبیل ، پنج دستگاه در پنج گروه ارائه و به عنوان دستگاه های عالی جایزه گرفتند.

وی به روند برگزاری جشنواره شهید رجایی با وجود شرایط کرونری اشاره کرد و گفت: در مرحله اول ، دستگاه های اجرایی با ورود اطلاعات به سیستم اعلام شده ، سعی کردند در ارزیابی سال 99 و عملکرد تحت نظارت باشند. روند بررسی سه سطح از مدیران ، کارکنان و سازمان های این جشنواره وجود خواهد داشت که در آنها شاهد ارزیابی عملکرد بهترین نمایندگی های استانی خواهیم بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ارزیابی شاخص های کلی را هزار امتیاز و شاخص خاص را هزار امتیاز اعلام کرد و افزود: احترام به مشتریان و … باید ارزیابی شود ، اما البته نمایندگی هایی مانند محیط زیست ، ستاد اقامه نماز ، ثروت و استان اردبیل در این ارزیابی به ما کمک کردند.

شایگی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان می کند: پس از خودارزیابی و همچنین تلاش کارشناسان سازمان برای نظارت بر اطلاعات ثبت شده و مقابله با اعتراضات ، تأیید نهایی اجرا و ارزیابی دستگاه ها به پنج گروه برتر دستگاه ها را تعیین کنید.

وی افزود: در حوزه آموزش ، پژوهش و فرهنگ ، میراث فرهنگی استان با کسب یک هزار و 814 امتیاز مقام اول را کسب کرد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش مقام های بعدی را به خود اختصاص داد. فرفندبه

شایقی گفت: در گروه تولیدی و خدماتی مسائل مالیاتی با یک هزار و 898 امتیاز اول شد و جهاد استاندارد و کشاورزی در رتبه های بعدی قرار گرفت.

وی گروه سوم را توسعه زیرساخت ها و زیرساخت ها اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش ، آبهای منطقه ای با 7 هزار و 875 امتیاز اول بودند و فرودگاههای استانی و همچنین نوسازی مدارس در مکان بعدی قرار داشت.

شایگی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی ، دانشگاه علوم پزشکی با 1900 امتیاز مقام اول را کسب کرد و بیمه و همکاری درمانی ، کار و تامین اجتماعی نیز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در گروه دستگاههای دولتی و قضایی ، اقتصاد و دارایی با 1713 امتیاز مقام اول را کسب کردند و ثبت محیط و محیط زیست نیز در رتبه های بعدی جشنواره قرار گرفت. ارزیابی شهید رجایی.

در این مراسم که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد ، از مدیران پنج دستگاه برتر اجرایی استان در سال 1378 ، میراث فرهنگی ، مسائل مالیاتی ، آبرسانی منطقه ای ، علوم پزشکی و اقتصاد و امور مالی تشکر شد. مجسمه ها و هدایا

دیدگاهتان را بنویسید