به دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی جوایزی اهدا شد


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907038

مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده تهران، مسابقات قرآن عترت، نماز فرهنگی هنری، پرسش مهر و کانون های فرهنگی آموزشی در تالار فرهنگسرای وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده تهران، مسابقات قرآن عترت، نماز فرهنگی هنری، پرسش مهر و کانون های فرهنگی آموزشی در تالار فرهنگسرای وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه شیرین ترین روز فعالیت من در این سمت امروز است که با شما دانشجویان تماس می گیرم، گفت: وی گفت: به رئیس جمهور هم تبریک می گویم که دوست دارد همیشه در کنار دانشجویان و هنرمندان آینده کشور باشد.

وی با اشاره به شهادت محمدحسین فهمیده گفت: نکته ای در نام فهمیده وجود دارد که اگر آن را بفهمیم در زندگی موفق می شویم. آب می تواند گلاب یا تالاب باشد. برای انسان مهم است که با خدا ارتباط برقرار کند تا با ارزش و قدردانی شود. شما که در این مسابقه برگزیده و شهید شدید چیز ارزشمندی فهمیدید.

لازم به ذکر است سال گذشته با وجود شیوع کرونا بیش از 500 هزار دانش آموز از شهر تهران حدود 45 درصد دانش آموزان شهرستان تهران در این رویداد مهم شرکت کردند که 12 هزار دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت 182 نفر برگزیده شدند. دانش آموزان استان تهران

دیدگاهتان را بنویسید