سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم های ورزشی جوایزی کسب کردند


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910884

سه فیلم ایرانی ژیجه‌گاه، سمفونی حمید و پرنده موفق به کسب درجه‌های افتخار و مدال‌های بلورین چهلمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی در میلان ایتالیا ۲۰۲۲ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم های ورزشی ایران، در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی در شهر میلان ایتالیا که شب گذشته یکشنبه 31 آبان ماه برگزار شد، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری در بخش فیلمبرداری فیلم مستند «سمفونی حمید» به کارگردانی و تهیه کنندگی جعفر صادقی در بخش فیلم فوتبال و فیلم کوتاه «برنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی صادق حسین خانی در بخش فیلم کوتاه موفق به دریافت دیپلم افتخار و بلورین شدند. مدال جشنواره .

نماینده فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی FICTS در ایران و عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاسی جشنواره فیلم ورزشی ایران و مشاور وزیر ورزش و جوانان جوایز این سه فیلم را در مراسم اختتامیه این جشنواره دریافت کردند. رویداد . در این مراسم چهره های فرهنگی میلان، ورزشکاران مشهور و نمایندگان 120 کشور جهان نیز حضور داشتند.

جشنواره فیلم ورزشی ایران نماینده انحصاری فدراسیون بین المللی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. دفتر مرکزی FICTS در میلان ایتالیا قرار دارد که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 34 کشور آسیایی و منطقه ای که وارد جشنواره جهانی میلان می شود، مورد توجه کارگردانان و سینماگران این کشورهاست.

دیدگاهتان را بنویسید