25 ورزشکار ایرانی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می شوند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900354

رئیس کمیته استعدادیابی و رده های اصلی کشور:

سفوند با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در کویت گفت: 25 ورزشکار ایرانی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاوش سفوند در گفت و گو با خبرنگار صافی فلک گفت: پس از تعویق مسابقات به دلیل بیماری کرونا، امسال از 30 تا 25 مهرماه مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان در کویت برگزار می شود.

وی افزود: به منظور اعزام نفرات به این مسابقات، مسابقات متعددی در کشور برگزار شد و با توجه به حمایت قوی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد با حمایت این تیم، این تیم از اول مهرماه در اردو حضور داشت. به کویت فرستاده شد.

رئیس کمیته استعدادیابی و رتبه های اصلی کشور گفت: سهمیه اعزام ورزشکاران ایرانی برای حضور در این مسابقات 10 نفر بود که با حمایت فدراسیون و جذب اسپانسر، تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات افزایش یافت. به 25 نفر افزایش یافت. مردم استان لرستان حضور دارند.

صفووند گفت: در مجموع امسال بزرگترین کاروان دو و میدانی در رشته دو و میدانی از ایران به کویت اعزام می شود و با سایر ورزشکاران به رقابت می پردازد.

وی گفت: همچنین مسابقات آتی در ازبکستان در یک رده و این مرحله از مسابقات سال آینده برگزار می شود.

رئیس کمیته استعدادیابی و رده های پایه کشور گفت: فدراسیون و مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد از اعزام تیم دو و میدانی به کویت بسیار حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید