4 کشته و زخمی در تیراندازی مرگبار در هرسین / ضرب


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817642

علی عزیزیان گفت: در تیراندازی مرگبار مرد شرور در خرسون، در اختلافات خانوادگی دو نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عزیزیان در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: فردی با سابقه شرارت به دلیل اختلافات شخصی و با توجه به سوابقی که در پرونده داشت در ساعت 3 بامداد امروز 4 فروردین 1401 از هر سه نفر 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند. شهر هرسین.

وی افزود: بلافاصله پلیس شهرستان با تمام توان وارد عمل شد و با اقدامات پلیسی ابتدا مرد شرور را شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با توجه به اینکه شرور به سمت ماموران تیراندازی کرد و پس از فرار و تعقیب و گریز طولانی مدت شرور با مشاهده تنگ بودن میدان وارد یکی از کوچه های قدیمی هرسین شد. او قبلاً با آنها آشنا بود. و 6 نفر از این خانواده را گروگان گرفت.

عزیزیان گفت: به دلیل اینکه نجات جان گروگان ها اولویت اول پلیس بود. پس از هماهنگی، تیم نجات گروگان یگان ویژه کرمانشاه به شهر فراخوانده شد و با مذاکرات طولانی و انجام عملیات روانی تخصصی برای آزادی گروگان ها، گروگان ها آزاد شدند و شروری که از مخفیگاهش به سمت ماموران شلیک کرد، کشته شد. .

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین به اراذل و اوباش هشدار داد و گفت: هرگونه شرارت با برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید