کمین مرگبار در محورهای مواصلاتی غرب خراسان رضوی / 2 کشته و 40 زخمی تنها در 24 ساعت


ساعت: 14:54
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885281

پس از حوادث روزانه در جاده های سبزوار مطرح شد.

طول زیاد محورهای مواصلاتی خطرناک در سبزوار باعث تصادفات روزانه می شود و این گونه حوادث جاده ای باعث افزایش مرگ و میر در تصادفات جاده ای شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; قرار گرفتن سبزوار در نقطه مرکزی محورهای مواصلاتی شمال شرق کشور عاملی است که سالانه میلیون ها مسافر از این جاده ها عبور می کنند. متأسفانه طول زیاد راه های ارتباطی و ناامنی آنها دلیلی شد برای شنیدن هر روزه اخبار تلخ این حوادث با کشته و زخمی شدن هموطنانمان.


06531fa3 73d3 4126 943b f4fe223d3820 خبر خاکستری


تنها در بیست و چهار ساعت دو کشته و چهل زخمی

مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار در گفت و گو با صبح توس در خصوص ماموریت های روزانه نیروهای اورژانس در سبزوار گفت: شهرستان سبزوار با 300 کیلومتر بزرگراه طولانی ترین بزرگراه خراسان رضوی را دارد که دلیل وقوع حوادث رانندگی، تصادفات است. و افزایش تلفات جاده ای

وی ادامه داد: متاسفانه تنها در یک 24 ساعت و طی 10 مورد تصادف و واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی غرب خراسان رضوی 2 فوتی و 40 مصدوم بر اثر تردد در جاده های اطراف سبزوار رخ داد.

فائق نیا با بیان اینکه متاسفانه این روند هر روز در حال افزایش است و تعداد فوتی ها نسبت به گذشته بیشتر شده است، گفت: کاهش آمار بالای جراحات و فوتی ها نیازمند توجه بیشتر مسئولان در پیگیری مشکلات راه های مواصلاتی و لزوم پرداخت هزینه است. توجه ویژه به رانندگی ایمن همشهریان و عیب یابی و نقص فنی بسیاری از خودروهای مستهلک شده در این محورها وجود دارد.

511fed4f 88a6 468d 86ca 4f58cff6be15 خبر خاکستری


لزوم توجه ویژه به جاده های سبزوار

مشکلات راه ها به حدی رسیده است که آیت الله مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته خود از وضعیت راه ها انتقاد کرد و از مسئولان خواست سریعا با این مشکل برخورد کنند.

وی در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه به دلیل وضعیت بد جاده های غرب خراسان هر روز شاهد اتفاقات ناگواری در این مناطق هستیم.

مغیشه با اشاره به لزوم توجه بیشتر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به جاده های سبزوار گفت: راه های مواصلاتی این محور مسیرهای تردد میلیونی زائران رضوی است که توجه ویژه را می طلبد. مقامات.

امام جمعه سبزوار گفت: وضعیت راه های ارتباطی شهرستان سبزوار که در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد خوب نیست و لازم است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به رفع آن توجه ویژه داشته باشد. این مشکلات

وضعیت جاده های جنوب شهر بدتر از سایر نقاط نیست و همین امر اهالی روستای دولت آباد را بر آن داشت تا در اعتراض به وضعیت جاده عبوری از روستای خود در جاده تجمع کنند.

اهالی این روستا نسبت به عرض کم، آسفالت نامنظم، تک باند بودن و خطرات فراوانی که برای رانندگان و مسافران ایجاد می کند اعتراض داشتند و اظهار داشتند که علیرغم وعده های مسئولان و نمایندگان غرب خراسان تاکنون هیچ اقدامی برای ایمن سازی این محور صورت نگرفته است.

تردد سالانه بیش از بیست میلیون زائر به خودی خود اهمیت این محور را نشان می دهد و مسئولان باید هر چه سریعتر با نگاهی ویژه برای رفع مشکلات به وجود آمده چاره ای بیندیشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید