4500 بسته معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد.


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810767

تداوم نفس همدردی و همدلی در تربت حیدریه با نذر حاج حاجیم;

در پی نسیم همدلی، همدلی و یاری مومنانه و در دهمین مرحله از این رزمایش با عنوان نذر حاج قاسم، از امروز تا عید سعید فطر 4500 بسته معیشتی به ارزش 23 میلیارد ریال بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه ظهر امروز در مراسم توزیع این بسته های معیشتی گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم به ویژه در این دو به عمل، رفتار و گفتار تکیه داشتند. سال‌های ولیعهد، به رهبری رهبری، تسلیت، همدلی و کمک مؤمنانه را آزاد کردند و با نهایت همت به فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کردند.

وی افزود: امروز نمونه ای از تلاش های جهادی سازندگی را با این کمک مؤمنانه می بینیم که به معنای بسیج نیروی مؤثری است که نظام اسلامی به آن نیاز دارد و اکنون این اثربخشی بسیج است. ما همه بخش های سیستم را می بینیم.

سروان محسن فتوخیان رئیس بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: در دهمین مرحله یاری مومنان، توزیع 4500 بسته معیشتی به ارزش 23 میلیارد ریال از امروز آغاز و تا مبعث نبی مکرم اسلام ادامه دارد.

وی تعداد کل این معیشت ها را 45 تن برنج، 16 تن مرغ و 17 تن مرکبات شامل روغن، ماکارونی، ماکارونی و حبوبات عنوان کرد و ارزش واقعی هر بسته معیشتی را 6 میلیون ریال عنوان کرد. تا زمان و امکانات مدیریت این دکترین در سه نقطه شهرستان با 173 گروه جهادی تا قیامت توزیع خواهد شد.

فتوحیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی، 60 ست کمک جهیزیه و 2500 لوازم التحریر بین نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: با کمک 173 گروه جهادی در حوزه های مقاومت بسیج 140 واحد مسکونی بازسازی، تعمیر و نوسازی شد و 600 نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در فصول مختلف سال فعالیت داشتند. سال و هر گروه به مدت 7 روز فعال بود.«توسعه در مناطق فقیر ادامه داشت.

فتوحیان افزود: اردوهای جهادی 10 هزار نفری امسال در حالی برگزار شده است که سه گروه جهادی مدیریت شهری در تهران با استقرار در بخش کدکن و بایگ به بیماران نیازمند خدمات رایگان ارائه می کنند.

فتوحیان گفت: امسال 70 صندوق قرض الحسنه در مردم یار برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در دهیاری ها و روستاها راه اندازی شده و 40 میلیارد ریال نیز برای حمایت از طرح های کارآفرینی شغل های پولی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید