5 ترفند شارژ سریع و اولیه آیفون

5 ترفند شارژ سریع و اولیه آیفون

ترفندهای ساده و سریع شارژ آیفون

برای اینکه بتوانید تلفن همراه خود را سریعتر شارژ کنید، باید از ترفندها و تکنیک هایی استفاده کنید که فرآیند شارژ باتری را سریعتر و ایمن تر می کند. بهترین ترفندهای شارژ سریع آیفون عبارتند از:

شارژر و کابل آیفون خود را ارتقا دهید

هر شارژری که از برق USB پشتیبانی می کند با فناوری شارژ سریع سازگار است. از زمان عرضه آیفون 8، این دستگاه ها با فناوری شارژ سریع سازگار هستند. برای استفاده از فناوری شارژ سریع، باید از کابل مبدل لایتنینگ و یک آداپتور استاندارد استفاده کنید تا بتوانید باتری را در حداقل 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.

برخی ادعا می کنند که شارژ سریع می تواند سرعت شارژ را تا 5 برابر افزایش دهد. به همین دلیل اصلی ترین و بهترین راه حل برای افزایش سرعت شارژ آیفون استفاده از شارژر و کابل فست آیفون است.

هنگام شارژ گوشی خود را خاموش کنید

اگرچه ممکن است در هنگام خاموش بودن تلفن همراه خود احساس نگرانی کنید، اما زمانی که به دستگاه خود نیاز ندارید و نیاز به شارژ آن دارید، بهترین راه حل است. در این حالت مصرف باتری کاهش می یابد و سریعتر شارژ می شود. زیرا برنامه های پس زمینه و ارتباط دستگاه خاموش است و تمام تمرکز آن بر روی بوت است.

گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید

اگر نمی خواهید تلفن همراه خود را خاموش کنید، حداقل آن را روی حالت هواپیما قرار دهید تا سریعتر شارژ شود. هنگامی که تلفن همراه خود را در این حالت روشن می کنید، امواج رادیویی آن از مدار خارج می شود و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. مطالعات نشان می دهد که می تواند سرعت بارگذاری موبایل را تا 20 درصد افزایش دهد.

حالت کم باتری را روشن کنید

حالت کم مصرف آیفون، مانند حالت هواپیما، فرآیند شارژ باتری را تسریع می کند، کار با موبایل و مصرف باتری را کاهش می دهد. هنگامی که حالت روشن است، کارهای غیر ضروری پس زمینه متوقف یا کاهش می یابد و مصرف CPU کاهش می یابد.

معمولاً ویژگی‌هایی مانند دانلود خودکار، دریافت ایمیل، جلوه بصری، بازیابی برنامه پس‌زمینه، بررسی محتوای جدید و به‌روزرسانی غیرفعال می‌شوند. برای دسترسی به این تنظیمات باید از تنظیمات گزینه Battery را انتخاب کرده و دکمه Low Power Mode را انتخاب کنید.

گوشی خود را خنک نگه دارید

هنگام شارژ گوشی خود بهتر است آن را در جای خنک نگه دارید تا بتواند به خوبی کار کند و سریعتر شارژ شود. گرمای تولید شده توسط خود تلفن همراه در حالت شارژ به بالاترین حد خود می رسد و این امر علاوه بر سرعت شارژ می تواند بر سلامت باتری نیز تأثیر بگذارد.

برای خنک کردن گوشی خود می توانید آن را روی سطح سرامیکی قرار دهید. توجه داشته باشید که هنگام شارژ از گوشی خود استفاده نکنید و کاور گوشی را از روی آن بردارید.

اپل آیدی چه کاربردی دارد؟

هنگام خرید آیفون، احتمالاً برای استفاده از هر سرویسی از شما اپل آیدی خواسته می شود. البته در دستگاه های جدید باید Apple ID را فعال کنید تا گوشی موبایل را فعال کنید. سایر کاربردهای اپل آیدی عبارتند از:

  • برنامه ها و بازی های رایگان را از اپ استور دانلود و استفاده کنید
  • استفاده از 5 گیگابایت فضای رایگان iCloud
  • استفاده از موسیقی و فیلم iTunes
  • اطلاعات را با دستگاه های اپل به اشتراک بگذارید
  • استفاده از قابلیت ردیابی موبایل آیفون
  • استفاده از iMessage برای چت با دارندگان آیفون
  • از Face Time استفاده کنید
  • استفاده از خدمات قفل موبایل از راه دور

بنابراین، برای استفاده از دستگاه آیفون خود باید Apple ID خریداری کنید.

مزایای خرید اپل آیدی

علاوه بر دسترسی به امکانات اپل، با خرید اپل آیدی، بسیاری از خدمات آیفون رایگان و پولی نیز به شما ارائه می شود. شاید بپرسید چرا خودمان اپل آیدی نمی سازیم؟ در این مورد باید گفت که می توانید خودتان اپل آیدی بسازید، اما برای این کار باید مراحل سختی را در زبان انگلیسی طی کنید و چندین رمز عبور مختلف را به خاطر بسپارید. بنابراین، با خرید اپل آیدی و پیوند دادن اپل آیدی خود به ایمیل خود می توانید به راحتی تمامی ویژگی های اپل را باز کنید تا آن را گم نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید