501 استخدام از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش گیلان


ساعت: 15:10
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885630

ˈمحمد فائزیˈ از جذب 501 کارمند در آموزش و پرورش گیلان از طریق ماده 28 آزمون استخدامی خبر داد و گفت: مجموع مدارک تحصیلی و مدارک مصاحبه تحویلی به سازمان مورد ارزیابی قرار گرفته و پذیرفته شدگان یک دوره یکساله را در دانشگاه سپری می کنند. فرهنگیان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ علمی دوره دوم متوسطه که در شهرستان لنگرود برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور با حضور 450 تیم از مدارس استان گیلان در این مسابقات ارزشمند: لیگ علوم با سایر آزمون ها و مسابقات علمی مدارس تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه 35 تیم به مرحله منطقه راه یافته اند، افزود: رتبه اول تا سوم را مشخص کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان همچنین از برگزاری اولین دوره لیگ علمی دوره راهنمایی خبر داد و گفت: از هر مدرسه پنج نفر تیمی تشکیل داده و به صورت گروهی در آزمون شرکت می کنند.

فیضی هدف از برگزاری این لیگ علمی را تمرین همکاری و تعامل بین دانش آموزان دانست و افزود: نتیجه این مسابقات نشان دهنده یک کار تیمی است که نیاز به تمرین و تکرار دارد زیرا در کشورمان عملکرد فردی خوبی داریم اما در زمینه در کار نتایج تیم و گروه قابل قبول نیست و بنابراین باید از مدارس شروع کنیم.

وی لیگ دانشگاهی را تنها درس و آزمون ندانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان تجربه اجتماعی موفقی کسب کرده اند و باید آن را افزایش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان همچنین از اجرای طرح ارزشیابی معلمان قبل از مهر 1401 خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح مراحل سختی را پشت سر گذاشته و هم مصوبه مجلس و هم آیین نامه دولت را دارد، بنابراین برخی از مشکلات در حال اصلاح است. و این امر در کوتاه ترین زمان ممکن محقق خواهد شد.

وی از جذب 501 کارمند در آموزش و پرورش گیلان از طریق ماده 28 آزمون استخدامی خبر داد و گفت: میزان مدارک تحصیلی و درخواست مصاحبه ارائه شده به سازمان ارزیابی شده است و پذیرفته شدگان یک دوره یک ساله را در فرهنگیان سپری می کنند. دانشگاه. البته این جذب علاوه بر دانش آموزان و معلمان است.

فیضی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید پذیرای حدود 380 هزار دانش آموز در استان هستیم، افزود: اگرچه با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم، اما با کمک خیرین و اداره کل نوسازی مدارس، پرونده هایی در حال پیگیری و دو رشته اصلی است. مدارس تا مهرماه امسال تکمیل می شود. تحویل تا دهه فجر را می پذیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید