53 قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرز ارومیه کشف شد


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911186

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف 53 قبضه سلاح جنگی و شکاری و یک هزار و 560 فشنگ در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یحیی حسین هانی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز، در این زمینه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات در نقطه صفر مرزی، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد پاسگاه‌ها، مسیر ستون‌های قاچاق سلاح را در ارتفاعات صعب العبور مرز شناسایی و توقیف محموله را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی پاسگاه های مرزی در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق به کشف 53 قبضه سلاح شکاری و جنگی قاچاق از جمله 14 قطعه اسلحه جنگی کلت، 9 تیغه خشاب و 9 کیسه کلت، 27 اسلحه تاشو وینچستر و 12 اسلحه شکاری تک لول کشف شد.

سردار حسین هانی افزود: ماموران مرزبانی دلاور در عملیات غافلگیرانه دیگری در منطقه پدافندی هنگ مرزی سردشت موفق به بازیابی 52 عدد خشاب و یک هزار و 560 فشنگ کلاش شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاقچیانی که نتوانسته بودند به اهداف شوم خود برسند و با استفاده از تاریکی شب از مرز متواری شدند، گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و با تلاش ماموران نیروی انتظامی ماموران مرزبانی برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید