Drive My Car نیز برنده جایزه انجمن منتقدان لس آنجلس شد

ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793329

Drive My Car را پس از موفقیت در فصل جوایز بهترین فیلم سال از سوی انجمن منتقدان لس آنجلس انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس (LAFCA) به بهترین دستاوردهای سینمایی سال 2021 رأی داده و برندگان خود را اعلام کرده است.

این سازمان درام ریوسکه هاماگوچی «با ماشین من را بران» به عنوان بهترین فیلم سال و «قدرت سگ» را به عنوان دومین فیلم برگزیده خود انتخاب کرد.

در رده بهترین کارگردانی جای این دو فیلم عوض شد و جین کمپیون با «قدرت سگ» توانست اول شود و هاماگوچی دوم شود.

اتومبیل من را رانندگی کن یکی از چهارده فیلمی است که جایزه اول انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس و حلقه منتقدان فیلم نیویورک را به دست آوردند. همه این فیلم‌ها بعداً نامزد اسکار بهترین فیلم شدند.

از دیگر برندگان بزرگ انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس می‌توان به سایمون رکس، که برنده بهترین بازیگر راکت شد، اشاره کرد. پنه لوپه کروز برای بازی در فیلم «مادران موازی» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و آرین دوبوآ برای فیلم «حمایت از غرب» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

جایزه بهترین نقش مکمل مرد به دو برنده رسید که وینسنت لنئون جایزه تایتان و کودی اسمیت-مک فی برای Dog Power را به خود اختصاص دادند.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، مل بروکس جایزه یک عمر دستاورد انجمن را دریافت کرد. بروکس و دیگران جوایز خود را در یک رویداد رو در رو در سال 2022 دریافت خواهند کرد.

سال گذشته انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس بهترین فیلم «تبر کوچولو» ساخته استیو مک کوئین را انتخاب کرد و جایزه بهترین کارگردانی را به کلوئه ژائو برای «سرزمین آواره‌ها» اهدا کرد. ژائو برنده دو جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید