برنده نخل طلای کن در لس آنجلس تجلیل شد


ساعت: 11:33
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895206

کوریدا هیروکازو کارگردان Thieves در نمایشگاهی در لس آنجلس توسط سازمان توسعه صنایع بصری ژاپن مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، کوریدا هیروکازو توسط سازمان توسعه صنایع بصری ژاپن در نمایشگاهی در لس آنجلس مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

این رویداد که از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر برگزار می شود، 4 فیلم جدید ژاپنی برنده جایزه را به نمایش می گذارد و یک شب نیز به کوریدا اختصاص دارد که در سال 2018 با فیلم “قلب” برنده نخل طلای کن در جشنواره کن شد. دزدان».

کوریدا پس از نمایش «مثل پدر، مثل پسر»، یک درام برای جابجایی کودکان که اسپیلبرگ و شرکت دریم ورکز مدتی است در فکر بازسازی آن هستند، در یک مصاحبه ویدیویی زنده شرکت خواهد کرد.

چهار فیلمی که قرار است نمایش داده شوند عبارتند از: گمشده کاتایاما شینوزه که برنده جایزه فانتزی 2022 شد، میاکه شو کوچک، آهسته اما ثابت که امسال وارد جشنواره فیلم برلین شد، کنار رودخانه موکولیتا، سفری احساسی به کارگردانی اوگیگامی نائوکو. در جشنواره‌های بزرگ آسیایی از جمله اسب طلایی بوسان، توکیو و تایپه نمایش داده می‌شود و «مسخ بل» اثر کاریاما شونسوکه از یک مانگای محبوب اقتباس می‌شود.

کوریدا نه تنها با Hearts of Thieves به کن رفت، بلکه یک فیلم فرانسوی زبان به نام The Truth را نیز فیلمبرداری کرد و دیلال، اولین فیلم کره ای زبان او، امسال در کن بود.

حقیقت، اولین تلاش کوریدا برای یک فیلم غیرژاپنی زبان، با بازی کاترین دونو، ژولیت بی. نوش و اتان هاوک، در جشنواره فیلم ونیز 2019 به نمایش درآمد.

ژاپن اخیرا پروژه “نمایش فیلم های ژاپنی” را در کره راه اندازی کرده است تا به تبلیغ فیلم های ژاپنی در خارج از کشور کمک کند. سازمان امور فرهنگی با حمایت دولت در این زمینه تاسیس شد و مسئولیت این امر را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید