اردوی حدادی در کیش، تفتیان در جامائیکا و فصیحی در صربستان

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802697

مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات مهمی مانند بازی های آسیایی، اردوهای تیم ملی در اقصی نقاط کشور و چند کشور دیگر در حال برپایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون دوومیدانی، حمیدرضا فردین پور مدیر تیم های ملی دو و میدانی در جمع برنامه های ورزشکاران گفت: و تمرینات تمرینی را زیر نظر مربیان خود دنبال کنید.

وی افزود: در آستانه بازی های آسیایی، بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات داخل سالن جام جهانی از دیگر رویدادهایی است که ورزشکاران و ملی پوشان کشورمان برای حضور در آن آماده می شوند. به عنوان مثال احسان حدادی در حال حاضر در جزیره کیش کمپ می زند و حسن تفتیان برای ادامه تحصیل در آنجا راهی جامائیکا می شود. فرزانه فصیحی نیز یک اردنی در صربستان است. مهدی پیجهان، سجاد هاشمی و میلاد ناصح جهان نیز در ترکیه تمرین می کنند.

فردین پور ادامه داد: از آذرماه سال گذشته فدراسیون به حدود 50 ورزشکار و مربی به صورت ماهانه کمک هزینه تمرینی اعطا کرده است تا بتوانند آزادانه برای تمرینات خود برای حضور در مسابقات آتی آماده شوند.

فردین پور گفت: فدراسیون دوومیدانی تصمیم دارد ورزشکارانی را به بازی های آسیایی اعزام کند که میانگین رکورد آنها از چندین مسابقه در شرایط خوب گرفته شده است و برای اعزام ورزشکاران به این رویداد، تنها نتیجه معیارهای فدراسیون برای اعزام باشد.

مدیر تیم های ملی گفت: تمام تلاش فدراسیون دوومیدانی برای موفقیت در رویدادهای پیش رو و مهم بین المللی برای رسیدن به این مهم دریغ نخواهد کرد. در همین راستا دو ماه پیش اردوهای آماده سازی در رشته دو و میدانی برگزار شد. در استان های مختلف برگزار شد ما همچنین چندین کشور را راه اندازی کردیم.

وی در پایان گفت: اسامی ورزشکارانی که در اردوی آماده سازی حضور دارند به شرح زیر است:

ترکیه: سجاد هاشمی، مهدی پیرجهان، میلاد ناصح جهانی

صربستان: فرزانه فصیحی

بوشهر: ریچانه مبینی، حسن میچاندوست، علی فاطی گنجی

بروجن: سید امیر زمانپور، امید امیریان، امیر مرادی

کیش: احسان حدادی

مشهد: شاهین مهردلان، مرتضی ناظمی، مهلا محروگی، بهنام شیری

شیراز: بنیامین یوسفی، صادق صمیمی، علی شیریان، حسین رسولی

البرز: محمدرضا رحمانی فر

بلاروس: رضا مقدم

گلستان: حمیدرضا کیا

مازندران: محمدرضا طیبی

تهران: مهسا میرزتیبی

کرمان: محمد حسین ابرکی

ایلام: خلیل ناصری

کرمانشاه: پیمان یارولی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید