کشتی ممکن است جایگاه ویژه ای داشته باشد


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842402

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پس از بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی پهلوانی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: مبارزه همیشه برای من جایگاه ویژه ای داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیش از ظهر از تیم ملی کشتی فرنگی در اردوی شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، حمید سورجان نایب رئیس فدراسیون، سیدحجت کریمی رئیس تیم های ملی کشتی فرنگی و جمعی از ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، سردار رحیمی بر سر مزار این شهید فاتحه ای قرائت کرد. از شهید احرا و شهید مصطفی صدرزاده و سایر بخش های اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازدید و در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفت.

سردار رحیمی از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی در منزل شهید ابراهیم هادی بازدید کرد و بخشی از تمرین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را تماشا کرد و سپس در جلسه تیم ملی حاضر شد.

علیرضا دبیر در ابتدای دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حضور سردار رحیمی در جمع رزمندگان را به فال نیک می گیرم. سردار در زمان ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و امروز که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را بر عهده دارد، همواره در کنار جامعه کشتیرانی بوده و هیچ کمکی به کشتی دریغ نکرده است.

سردار رحیمی در این دیدار با بیان اینکه کشتی همیشه شادی و سربلندی را برای جامعه به ارمغان آورده است، گفت: به همه رشته های ورزشی علاقه خاصی دارم اما کشتی اولین ورزش است و رفتار رزمندگان بر اساس مرام پهلوانی است و او یک آقا، او همیشه جایگاه ویژه ای برای من داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بعد از سال ها دوباره در بین رزمندگان ظاهر شده است، گفت: من تحول بزرگی هستم که برای مدیریت جهادی و انقلابی رخ داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید