پلیس در محل جنایات خشونت آمیز را خنثی می کند


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896530

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: به اراذل و اوباش می گویم به خود بیایند و تا دیر نشده دست از جنایت بردارند زیرا پلیس در حال خنثی سازی جرایم خشن در صحنه است زیرا به این گشت های ویژه اختیارات قانونی داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار قاسم رضایی صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه گشت های ویژه نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار «من انقلابی ام» پرچمدار سازمان مقدس انتظامی کل کشور است. امروز اتفاق مهمی در این میدان مقدس رخ داد و پیامی جدی برای هنجارشکنان است.

وی افزود: نیروی انتظامی در میدان و با کمک سایر دستگاه ها با هرکسی که بخواهد در مقابل مسیر انقلاب بایستد مواجه خواهد شد.

رضایی گفت: افرادی که این میدان را محل جولانگاه دیدند بدانند که آن روزها گذشته است و با هرگونه هنجارشکنی شبانه روز برخورد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی گفت: برای این پلیس های جوان فرقی نمی کند جنایتکار اول انقلاب باشند یا اراذل و اوباش، پلیس عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

وی گفت: به اراذل و اوباش می گویم به خود بیایند و تا دیر نشده دست از جنایت بردارند زیرا پلیس در حال خنثی سازی جرایم خشن در محل است زیرا به این گشت های ویژه اختیارات قانونی داده شده است.

رضایی تصریح کرد: با کسانی که کمک می خواهند خوب هستیم اما با فردی سروکار داریم که می خواهد آرامش جامعه را به هم بزند. ورود این افراد به بزرگراه ها، خیابان های فرعی، کوچه ها و … ممنوع است.

جانشین فرمانده انتظامی افزود: این لباس برای ما ممنوع است اگر بخواهیم نسبت به جرم بی تفاوت باشیم، گشت های ویژه یگان هایی هستند که شب و روز، زور و سرقت مسلحانه، دزدی و جیب بری و هر چیزی که مردم را به وحشت می اندازند، نمی شناسند. ‘t panic خط قرمز این دستگاه است.

وی گفت: اگر جنایتکاران دیدند پلیس مانند عقاب بالای سرشان ظاهر می شود باید بدانند که این افراد گشت های ویژه ای هستند که نمی گذارند کاری انجام دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی در بحث گشت های ویژه هماهنگ است و مانند قیچی دولبه هنجارها را می بریم چرا که این خواست مردم است و با شهروندان برابری می کند.

خط قرمز یگان گشت رسیدگی به جرایم سنگین است

رضایی خاطرنشان کرد: بدخواهان و بدخواهان هر چه درباره این گشت های ویژه فکر می کنند به ما مربوط نیست و بار دیگر می گویم خط قرمز این یگان برخورد با جرایم سنگین است.

وی گفت: از امروز 30 شهریورماه گشت های ویژه در تهران بزرگ و استان های مورد نظر کار خود را آغاز می کنند و به مجرمان می گویم هنوز برای بازگشت دیر نشده است.

رضایی به معینین گفت: دست از سرکشی بردارید و ناهنجاری های کشورتان را به جمهوری اسلامی نسبت ندهید، ایران پر از انقلاب و انقلابی است، ما دستان انقلاب و پاسداران و مدافعان این انقلاب هستیم.

مردم از اقدام قاطع و به موقع پلیس استقبال می کنند

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: بر اساس نظرسنجی ها مردم از اقدام قاطع و به موقع پلیس در برخورد با مجرمان استقبال می کنند.

رضایی گفت: جنایتکاران امروز یا در لانه موش هستند یا باید منتظر برخورد پلیس با آنها باشند. در صورت لزوم پلیس بدون هیچ ملاحظه و مماشات با مجرمان برخورد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید