یورگن لوکادیا از پرسپولیس جدا شد؟

یورگن لوکادیا از پرسپولیس جدا شد؟

این مهاجم هلندی در 3 بازی اخیر تیمش مقابل صنعت نفت، هوادار و نفت مسجد سلیمان 4 گل به ثمر رسانده است تا توانایی فنی خود را به نمایش بگذارد و برترین گلزنان لیگ را به ثمر برساند. با این حال، لوکادیا هنوز در شرایط بدنی کاملی قرار ندارد و به نظر می رسد هر چه بیشتر در شرایط رقابتی باشد، می تواند عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

جالب اینجاست که یورگن لوکادیا که سابقه بازی در آیندهوون، برایتون و هوفنهایم و فصل گذشته بوخوم در بوندس لیگا را دارد، در چهار بازی 311 دقیقه بازی کرده و 4 گل به ثمر رسانده است.

تجربه نشان می دهد که قطری ها و عمدتا کشورهای عربی توجه ویژه ای به آقای گلهای لیگ برتر ایران دارند. در سالهای اخیر مهدی طارمی، شیخ دیابته و… ستاره. مطمئنا تیم های ثروتمند داخلی و تیم های ثروتمند قطری و اماراتی به سراغ این بازیکن خواهند آمد و از نظر مالی پرسپولیس نمی تواند با این تیم ها رقابت کند.

البته او تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد دارد. نه یحیی گل محمدی و نه باشگاه پرسپولیس تا قبل از پایان قرارداد با جدایی او موافقت نمی کنند اما او برای فصل آینده بازیکن آزاد خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در پایان لیگ بیست و دوم برای حفظ ستاره هلندی خود باید دوباره با او بنشیند و این بازیکن را راضی به ماندن کند. اگر لوکادیا بتواند عنوان آقای گل را کسب کند، پرسپولیس باید با این مهاجم حرفه ای و هلندی قرارداد خود را تمدید کند.

شنیدیم که تیم ثروتمند و مطرح قطری هم این سوال را می دانند و به همین دلیل بعید است تا قبل از پایان فصل پیشنهادی به مهاجم هلندی یا باشگاه ایرانی بدهند چون جواب از قبل مشخص است!

دیدگاهتان را بنویسید