دلیل اقدامات جنجالی ریکاردو ساپینتو علیه این ستاره استقلال

دلیل اقدامات جنجالی ریکاردو ساپینتو علیه این ستاره استقلال

ابوالفضل جلالی یکی از نمایندگان استقلال در جام جهانی بود. جلالی در دیدار مقابل آمریکا فرصت بازی پیدا کرد و عملکرد خوبی داشت. با این حال او به دلیل مصدومیت، چند دیدار اول تیمش را پس از شروع مجدد لیگ از دست داد. جلالی پس از ریکاوری از مصدومیت روی نیمکت نشست و با وجود عملکرد نه چندان خوب سلمانی، ساپینتو معتقد بود این بازیکن باید در ترکیب اصلی بازی کند.

جلالی که در دو دیدار اخیر تیمش به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است، در دیدار امروز مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت خواهد بود و خبری از این ملی پوش در ترکیب اصلی آبی ها نیست. شنیده می شود سرمربی پرتغالی استقلال برای او دلایل نیمکت نشینی جلالی را توضیح داده و گفته است چون عملکرد سلمانی در بازی های گذشته خوب بوده و استقلال نتیجه خوبی کسب کرده است، نمی تواند در جمع برنده تیم باشد. او باید فعلا روی نیمکت بنشیند.

جعفر که در دیدار قبلی مقابل مس کرمان نیز گلزنی کرده بود، گزینه اول ساپینتو در سمت چپ خط دفاعی تیمش است و ریکاردو این بازیکن را به مدافع ملی پوش تیمش ترجیح می دهد. جلالی پس از شنیدن صحبت های ساپینتو به او اعلام کرد که از تصمیمات او تبعیت می کند و هر زمان که تیم به او نیاز داشته باشد به میدان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید