استقلال و ذوب آهن می خواهند برنده شوند / دو بازی پیاپی با استقلال و پیکان منصفانه نیست

ساعت: 22:33
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778675

در بازی فردا هر تیمی که اشتباهات کمتری انجام دهد برنده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ها در هفته اول پیروز شده اند و می خواهند رقابت ها را در بالای جدول ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: این دیدار سخت و سختی برای هر دو تیم است. تیم ها در هفته اول برنده شدند و می خواهند همچنان در صدر جدول به رقابت بپردازند. هر دو تیم برای پیروزی وارد بازی می شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: البته هر تیمی که اشتباهات کمتری انجام دهد و بیشتر تلاش کند می تواند برنده شود. امیدوارم تیم ما برنده شود.

وی گفت: “ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم.” ما از تاکتیک های برنامه ریزی شده استفاده کردیم. ما واقعاً به تیم امیدوار هستیم. امیدوارم با یک بازی خوب و هدفمند به هدف خود یعنی پیروزی برسیم.

تارتاروس درباره این اعتراض گفت: بازی اول را بردیم اما از داور آسیب دیدیم. سوالات داوری را به باشگاه واگذار کردیم و تمرکز ما روی بازی فردا است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به تعویق بازی از هفته سوم با پیکان خاطرنشان کرد: دوست داریم دیدار مقابل پیکان در موعد مقرر برگزار شود. مکاتبات انجام شد و امیدوارم تاخیر نداشته باشد. بازی با استقلال و سپس با سپاهان ، یکی از تیم های رقیب ، عادلانه نیست و امیدواریم تغییر ایجاد شود. تمرکز ما روی بازی فردا است و بعد از بازی درباره این مسائل صحبت خواهیم کرد.

او می گوید: ما سه یا چهار دروازه بان خوب داریم. “هر چه شرایط بهتر باشد، آنها بیشتر بازی می کنند. این رقابت باید وجود داشته باشد. در مورد سایر نشریات هم همینطور.

تارتاروس گفت: “من به استفاده چرخشی از بازیکنان اعتقادی ندارم.” هر بازیکنی که عملکرد بهتری داشته باشد در تیم قرار می گیرد. امیدوارم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم و در این دیدار پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید