نتیجه بازی با پیکان منصفانه نبود

زمان: 19: 52h
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778968

مربیان و هواداران پیکان چه گفتند؟

مربیان تیم فوتبال پیکان و هواداران بعد از مسابقه خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجتبی حسینی پس از پیروزی 2-0 پیکان بر هواداران گفت: هواداران تیم جوان و باتجربه ای بودند و بازی مقابل این تیم سخت است. ما توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان ما خیلی خوب دفاع کردند. آنها فشار زیادی آوردند و اگر 10 نفر نبودیم بهتر بازی می کردیم. خدا را شکر در این دیدار سخت با عملکرد خوب بازیکنان پیروز شدیم.

وی در خصوص تمجید جهانگیر کوثری ، رئیس هیئت هواداران باشگاه ، از عملکرد پیکان ، توضیح داد: کوثری کیست؟ او در فیلم بود! ما مجموعه ای از جوانان خوب داریم و مدیریت باشگاه پیکان به خوبی پشتیبانی می شود. خدا نکند ما به فوتبال کشور کمک می کنیم. باید به جوانان اعتماد کرد. باید سالم کار کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا چند جوان را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره داوری موعود بنیادی فر گفت: تصمیم گرفتم امسال درباره داوری صحبت نکنم. بازی توسط داور باتجربه قضاوت شد و او سعی کرد خوب بازی کند. بهش میگم خسته نباشی.

حسینی با اشاره به جایگاه پیکان در پایان لیگ بیست و یکم خاطرنشان کرد: لیگ مانند ماراتن است. ما نباید با شکست سقوط کنیم و با پیروزی بالا بیاییم. ما تمام تلاش خود را می کنیم و به بازیکنان و تیم پیکان ایمان دارم که کارهای خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده مقابل ذوب آهن گفت: این دیدار عقب افتاده است!

عنایتی: نتیجه بازی با پیکان منصفانه نبود

رضا عنایتی پس از شکست 2 بر صفر هواداران تهرانی مقابل پیکان گفت: پیکان حرفه ای تر از ما بود. با دو موقعیت برای دروازه ما ، آنها دو گل زدند ، اولی در یک ضربه آزاد و دومی در یک ضدحمله. در گل اول اشتباه کردیم. به طور کلی ، ما کل بازی را تحت کنترل داشتیم.

وی افزود: ما موقعیت 100 درصدی در دروازه پیکان نداشتیم اما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که دفاع بسیار خوب تیم پیکان در نیمه دوم اجازه کار به ما نمی داد.نیمه دوم کاملا تمام شد. یک طرفه و فکر نمی کنم نتیجه عادلانه ای باشد. با این حال ، من به تیم پیکان به خاطر بازی فوتبال و کسب 3 امتیاز خوب تبریک می گویم.

سرمربی هواداران گفت: باید به سرعت ریکاوری کنیم و به مسابقات برگردیم. طبیعی است که تیمی که به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر نقل مکان کرده است با چنین بحران هایی روبرو شود. من قول می دهم که این تیم 100 درصد در لیگ برتر باقی خواهد ماند و من در این مورد شک ندارم. من شرایط بازیکنانم را خوب می شناسم و امیدوارم هفته به هفته شرایط خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

عنایتی درباره تصمیم وعده داده شده بنیادی فر گفت: “ما درباره داوران صحبت نمی کنیم ، کارشناسان می آیند و می بینند.” دوستان ، فکر نکنید چون تیم ما به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ های بزرگ نقل مکان کرده است ، می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند. امروزه بنادی فر به هیچ وجه روی قضاوت تمرکز نمی کند. در نیمه اول او پنالتی 100 درصد ما را انجام نداد و در نیمه دوم هل دادن پیمان میری را به عنوان پنالتی اعلام نکرد. در بعضی جاها او از یک غریبه با تجربه ای عجیب سوت نزده است. آقای بنیادی فر دوست خوب من است ، اما از آنجایی که ما روزهای خوب و بد داریم ، داوران حضور دارند و امروز برای آقای بنیادی فر روز خوبی نبود و امیدوارم در قضاوت های بعدی کمی دقت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه روزهای سختی را در لیگ دسته اول با هواداران پشت سر گذاشت، گفت: روزهای سخت تری را در لیگ دسته اول داشتم. لیگ شرایط کاملا متفاوتی با لیگ برتر دارد اما اینجا انتظارات بیشتر است. امیدوارم داوران ما کمی بیشتر تمرکز کنند تا حقوق تیم ضایع نشود.

مربی هواداران با بیان اینکه بازی هفته اول این تیم مقابل استقلال انتظارات را بالا برد، گفت: این 100 درصد درست است. ما 90 دقیقه بازی را رانندگی کردیم و همه آن را دیدند. این تیم پتانسیل صعود به بالای جدول را دارد و اگر چنین نبود ، من آن را نمی گویم. بازیکنان ما با درایت هستند و امروز با اینکه توپ کامل را در اختیار داشتیم اما اجازه نتیجه را دادیم و این جذابیت فوتبال است که نمی توان با آن کنار آمد.

وی در مورد اینکه گلزن بود اما تیمش در آن دو هفته برای گلزنی مشکل داشت و وقتی این مشکل حل شد، گفت: باید جایی برای گلزنی داشته باشید. تیم پیکان آنقدر عقب بازی کرد که تمام فضا را برای گلزنی و کار ترکیبی اشغال کرد. آنها مدافعان بسیار حرفه ای بودند و البته یک پرتاب هم دارند که برای هر تیمی نعمت است، چون توپ را از زمین خودشان نزدیک محوطه جریمه ما می اندازد و روند بازی را کاملا عوض می کند و ما توپ را به پیکان برمی گردانیم. از نو. این کار چند دقیقه طول می کشد. این یک تاکتیک خوب است و اگر من خارجی داشتم ، قطعاً از آن استفاده می کردم. اما چنین فضایی با تراکم دفاعی به ما ندادند و جایی پیدا نکردیم. و ما بدشانس بودیم ، زیرا اگر ضربه آزاد چراغالی به ثمر می رسید ، شرایط متفاوتی را شاهد بودیم. امروز روز ما نبود و من به شما قول می دهم که این تیم با تمام قدرت پیش می رود و در لیگ برتر باقی می ماند.

وی در مورد اینکه آیا از شرایط میزبانی تیمش در ورزشگاه انقلاب کرج راضی است یا خیر ، گفت: بله ، همه چیز کاملاً تحت کنترل بود. به کادرفنی خسته نباشید می گویم و امیدوارم سازمان لیگ شرایطی را برای ما برای میزبانی در تهران فراهم کند. با این حال از کارکنان ورزشگاه انقلاب تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید