شارژ درویش: نتیجه بازی در زمین نبود!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه عصرهای فوتبال با اشاره به اتفاقات مربوط به داوری شهرآورد گفت: اساس عدالت را باید در نوع بازی جستجو کرد. البته در فوتبال و ورزش هرگز نتیجه بر اساس انصاف تقسیم نمی شود. بر اساس استفاده از فرصت ها. نتیجه بازی باید عمدتاً در مستطیل سبز باشد، اما شواهد نشان می دهد که اینطور نیست. مثال ما صحنه هایی از بازی است. من به عنوان مدیرعامل باشگاه 2-3 روز مانده به انتخاب داور از آقای کامرانی فر پرسیدم. چهار روز قبل از اینکه با او صحبت کنم، نامه ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ نوشتیم و از او خواستیم در صورت امکان این داور را برای این مسابقه رها نکند، زیرا این کار رسوایی است. در بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس باید قضاوت بازی ما را بر عهده می گرفت، چون آنچه در فضای مجازی برای آقای افشاریان گذاشتند، از دست دادند. چطور ممکن است به خاطر مشکلاتی که در فضای مجازی ایجاد کرده اند آنها را رها کنیم و بعد آنها را به بازی خودمان بسپاریم؟ همانطور که گفتیم به دلیل روابط سببی که با تیم حریف دارند، نگذارند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: حدیث داریم که وقتی اتهامی هست از آن دوری کنید. وقتی دلیل را به آقای کامرانی فر گفتم، گفتند تحلیل خوبی است و شما کاملا درست می گویید و حتما به هیئت منصفه خواهم گفت. حتی اگر اشتباه نکنم همان شب هفت دقیقه به نیمه شب با او صحبت کردم و گفت فورا انتقال می دهم اما رفت.

وی با اشاره به ذهنیت پرسپولیسی ها نسبت به سیدعلی، گفت: وقتی یک تیم از اولین باری که بازیکنی به زمین می آید نسبت به داور ذهنیت دارد، از نظر روانی منتظر سوت ناخواسته داور است. وقتی یک روز فوق العاده و چنین فضای زیبایی وجود دارد که ماه ها طرفداران باید بیایند، می توانید این کمبودها را برطرف کنید تا فضایی سالم ایجاد شود و همه با آرامش وارد زمین شوند. وقتی به این مسائل توجه نمی کنیم یعنی به درخواست های ما رسیدگی نمی شود و این مسائل پیش می آید.

وی در خصوص انتخاب سیدعلی نیز گفت: 6 روز پیش مقابل مسد سلیمان بازی کردیم و او باید قاضی می شد اما به دلیل درگیری او و رئیس هیئت داوران از قضاوت محروم شد اما پس از آن از او به عنوان بازی بسیار مهم و پر استرس استفاده شد.

دیدگاهتان را بنویسید